Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg holder på å bli sprø! Lillejenta mi vil ikke sove på nettene. Hun skal ha pupp hver andre time, og sånn har det holdt på i over 2 måneder nå. Hun er 12 uker gammel i dag. I dag var jeg til legen, og han ga meg resept på noe som heter Vallergan. For første gang siden hun ble født har hun sovet 3 timer sammenhengende på kvelden! Dette funker virkelig! Er det noen andre som har erfaring med Vallergan? Vet dere om det er noen bivirkninger med det? Jeg er så glad, for i natt skal jeg endelig få sove! Jippi!
anni654 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg må si at jeg er skeptisk til å gi sovemedisin til et så lite menneske. Barnet kan bli avhengig av det. Så du burde ikke bruke det over perioder... kanskje bare av og til en natt i blant når du rett og slett ikke klarer mer. Har legen din ikke snakket med deg om medisinen? han må jo har gitt deg grundig informasjon. Hvis ikke ville eg nok har ringt til legen i morra og bedt om det. Kan skjønner godt at du er sliten og ønsker deg masse lykke til med sovingen til jenta dit, også uten medisin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå