Gå til innhold

For noen kolleger jeg har!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte på døra nå i sted.

 

Minsten min ligger på sykehus, er ganske dårlig.

 

Så her troppa gutta på jobb opp på døra med godis og mat og måka innkjørselen ferdig for meg:)

 

Så deilig!!!

 

Nå må jeg grine litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, så søte de er da=) Det var kjempe koslieg gjort av dem da!

Skrevet

Å så utrolig flott gjort av de:o)

Da hadde jeg også begynt å grine ja.

 

Men stakkars minsten din da,¨får håpe han snart er frisk igjen.

 

*klem*

Skrevet

Nååh......... kor søtt av dem da!

 

God bedring til minsten din og!

 

Klem fra

Skrevet

For noen utrolig snille kolleger du har da:-)

 

Vet ikke hva som feiler gutten din, men håper han snart blir frisk igjen:-)

 

Klem

Skrevet

Vi vet heller ikke hva som feiler ham.

Hatt feber i to uker nå, høy CRP og SR, og smerter i kroppen, ble innlagt søndag.

 

Da fant de væske i hofte leddene. Han slutta å gå, og bevege underkroppen på søndag. Noe bedre ila uka, men verre igjen i dag..

 

Ordentlig guffent dette..

Skrevet

Å for noen super kjekke kolleger du har, hvor deili.

 

Hadde blitt så takknemlig, å kommet til å grint litt jeg å!

 

Go bedring til minsten din!

 

Klem fra

Skrevet

Jeg blir rørt når jeg hører hvor gode enkelte mennesker er:-) Kjempe flott!

 

Trist med sønnen din da. Håper de finner ut hva som er galt så han kan bli frisk og rask igjen fort.

 

Sender en klem jeg.

Skrevet

Huff stakkars sønnen din da:-(

 

Håper dem finner ut hva som feiler han slik at han blir fort frisk igjen. Hørtes ikke noe koselig å ha det slik. Huff, fikk helt vondt jeg nå:-(

 

Masse god bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...