Gå til innhold

Hvorfor hele tiden henge ut et nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare informere om at det ikke er lov å henge ut noen med navn eller nick her. Dette kan rapporteres til moderator. Jeg gidder ikke ta meg bryet med å gjøre det, men syns det er tåpelig at noen gang på gang henger ut et spesielt nick. Av de svarene jeg har lest til den enkelte som blir hengt ut hver gang, så ser jeg ikke helt problemet deres. Hun kommer med svar, og er kanskje litt ufin noen ganger, men alvorlig talt så har alle lov å komme med meningen sin. Trenger ikke ta så på vei selv om dere ikke liker svaret. Dere er jo ikke det grann bedre, når dere selv henger ut div nick her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :-)

Synes bare det er artig jeg, kunne sikkert fått kastet ut noen personer, men synes bare det er hyggelig at jeg kan bidra til at enkelte får ut litt av sin innestengte frustrasjon.

Er mange som sikkert ikke har det så greit i hverdagen, og som synes det er deilig å gyve løs på et nick de ikke kjenner, når de ikke tør å la det gå utover typen sin f.eks. :-)

Skrevet

egentlig virker du ganske ålreit ludder:)

Skrevet

Godt du er så oppegående og selvsikker:)

Må si jeg er enig med noen av svarene dine da, selvfølgelig ikke alt.

Ikke alle som tåler å høre sannheten her:)

Skrevet

Nei, man skal jo helst klappe dem på hodet uansett hva de gjør.

Hadde noen skrevet at de hadde slått ungen sin bevisstløs, hadde nok personen fått trøst så lenge personen hadde skrevet at hun angret...Og begynt innlegget med "er jeg fæl"?

Skrevet

Hei min tvillingsøster.... du har et godt poeng!! men jeg har jo rare meninger... he he... mye rart her kan man si... Kan dere klappe meg litt på hodet idag??

Skrevet

å takk:-) Det var godt!! Ble trøtt av det, så nå er det natta!!

Skrevet

Du å vennen:o) Ikke sitt så lenge oppe i natt da:o) He he...

Skrevet

Skal prøve, men er nok ikke meg det kommer an på, hehe...

Skrevet

Som voksne mennesker synes jeg det er noen ting man kunne holde igjen på, å ikke være stygge med andre.. Da kan man ikke annet enn forvente å få dritt slengt tilbake..

Folk kommer inn på forskjellige forum for å få hjelp og tips, ikke for å bli "mobbet" av andre her inne (der noen spesielle er verre enn andre)

Om man er kranglesyke kan man vel komme seg inn på krangle forumet å slutte å gjøre livet til småbarns foreldre surt ved å sitte her å slenge med kjeften?

Om man kommer med teite utsagn uten grunn må man tåle å få tilbake.. slik er det bare..

Skrevet

Er kjedelig på krangle :-( ingen som krangler der jo... her er folk mye sintere, dermed mer spenning! hihi...

Skrevet

Ja, men hvorfor vil du ha småbarnsforeldre som sikkert er stressa nok allerede til å bli sintere bare for at du skal få spenning?

Er vel ikke så kjekt for deg å bli "hengt ut" hele tiden heller pga det?

Syns ikke slik krangling har så veldig mye her å gjøre iallefall..

Men du skal ha for at du somregel er veltalende;) Andre ganger bare rett og slett usaklig og dum..:)

Skrevet

Jeg er meg, og koser meg med det...

Gjør meg absolutt ingenting å bli "hengt ut", det er bare morsomt egentlig...

Se hvor lite som skal til før hurpemusene snaper...

Skrevet

Hurpemusene?

Hehe, for å være helt ærlig så er det ikke så mange andre hurper her inne enn deg?

Iallefall bare du som går inn for å være det.

Folk kommer jo hit med bekymringer og problemer som de vil ha råd til, å da er det vel ikke rett av deg å være så forbanna stygge med dem?

Ser du ikke at noen mennesker faktisk tar dette til seg og sliter med det?

Man kan si sin mening UTEN å være stygg..! Prøv det noen ganger å se hvordan du klarer det?;)

Skrevet

Jeg vil jo ikke være deg da...

Liker å få frem poenget mitt på den harde måten jeg, så kan jo du ta deg av frelsingen...;-)

Noen mennesker er guds barn, noen er satans :-)

Skrevet

Glemte å si at jeg har prøvd det du sier, og gjør jo det innimellom med mitt andre uskyldige nick...men når djevelen tar bolig i meg synes jeg det er tryggest å bytte nick, hihi...

Skrevet

Tror ikke du er noen av delene jeg da.. Du er en person som prøver å være ond for å få folk til å føle seg verre enn du selv gjør eller?

Jeg har ikke interesse av å frelse noen som helst, og har heller ikke muligheten til å gjøre det om jeg ville:p men ser ingen poeng i å plage dem som faktisk kommer hit for å få hjelp eller råd.

Enten er du en skikkelig råtten gammeltante som sitter på BIM fordi du er barnløs og plager alle som har barn, eller så er du bare altfor ung til å ville skjønne andre..

Ok, den var ganske stygg, å jeg mente det ikke så stygt som det hørtes ut..:) Poenget er at du burde hatt et filter der du ser hvem som tåler å bli "plaget" litt av deg og hvem som ikke takler det..

Har du selv et veldig perfekt liv, eller et liv som ikke er fullt så bra?

Skrevet

Har det ganske perfekt ja, takk som spør :-)

Du da?

Er verken gammel eller ung, ganske ond men snill på overflaten, ikke råtten, men litt moden uten å være overmoden..... var det noe mer du lurte på da?

Og jeg synes ikke det var så stygt egentlig, men du nærmer deg :-)

Skrevet

Haha ååååå!!;)

Da skjønte jeg deg plutselig litt mer..:D

MEN! Hvorfor kan ikke du gå på kranglesiden da? Eller parforhold debatten? der er det jo mange stakars uskyldige mennesker du sikkert klarer å irritere?

Tror menge her inne kanskje kunne trenge en aldri så liten pause?

Bra du har det ganske så perfekt da iallefall!;)

Skal ikke klage jeg heller, har det meget bra!:D

Prøvde iallefall ikke være stygg i sted, av og til er jeg desverre bare ikke like flink til å ordlegge meg som andre..:)

Skrevet

Ludder babler masse sludder!

Skrevet

Kranglesiden er så kjedelig, ingen som krangler. Det er det ihvertfall nok av her :-)

Men parforhold-debatten var en god ide, takk for tipset!

Skrevet

Ja at det er sludder vet vi alle det. Men folk tar seg likevel nær av det hun sier, og det syns jeg blir feil når folk trenger hjelp og råd...

Var ikke akkuratt meningen å tipse deg om det da.. Men som sagt, tror kanskje noen her trenger en pause?

Ikke det at jeg egentli bryr meg, siden slike ting ikke går innpå meg, iallefall når jeg ikke kjenner vedkommende heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...