Gå til innhold

Treningstøy for store damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flaut å spørre, men jeg greier ikke finne ei fin treningsbukse som passer over hofte og rumpe. Har naturlig stor rumpe, og så er jeg overvektig nå og det passer bare ikke sammen.

Hvor får jeg kjøpt treningstøy som kan passe meg? Internett går også bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke kjøpe en sånn med stretch i? De passer vel de fleste. :D Sånn type aerobic/sykkel bukse uten padding i rævva så klart. ;D

Skrevet

Har kommet til at det ikke er meninga vi skal trene. Det går liksom opp til en viss grad, dvs hvis du ligger i overkant av normal-området på bmi og ønsker å komme i underkant, men hvis du er overvektig så er det visst ikke meninga en skal trene. Eller kanskje vi skal trene i netto'n? For å skremme andre folk bort fra sjokoladehylla? hm... takk og pris at jeg bor i Gok, her kan jeg gå og gå uten å treffe en levende sjel.

eller - det var feil, her er massevis av rådyr og ekorn og sånt. Men de gir bæng i hva jeg går i.

Skrevet

Så på internettsidene at de har helt opp til str. 50, kan jo hende at MX må bestille inn...

Skrevet

Både HM og Lindex har ok treningstøy i store str, i BB-avdelinga eller hva den heter. De fleste trenmingsbukser er dessuten såpass stretchy at de fint passer selv om det står to nummer for lite på lappen baki.

Skrevet

Sportsmann kanskje?? Og Ellos, Spar Kjøp og sånn??

Skrevet

Sjekk ut en side som heter www.beat-x.dk

Jeg har noe derfra, og anbefaler å gå ned en str fra det du tror du er hvis du bestiller noe. Det virker som klærne er store i str der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...