Grublegruble Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Må visst omdøpe meg til virrevims, dro opp til Haugesund i kveld UTEN Progestanen min!! Hvordan GÅR det an??? Går helt i svima! Etter å ha vært innom legevakten og sykehuset så var jeg så heldig å møte på en engel som sov over på sykehuset, hun hadde nok til å avse to kaplser, tusen takk til deg hvem enn du er!!! Men nå lurer jeg bare på om 2xkapsler på 100mg er det vi skal ta nå fra egguttak, har innsetting imorgen, vet skal ta 2 kapsler og mener det var 100mg jeg også hadde hjemme, men for å være litt sikrere, noen som vet hva de selv går på? Takk og klems fra lille store virre
Chaiemae Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Det stemmer at det er to ganger 100 mg. Måtte bort i skapet å sjekke, har endel igjen fra forrige forsøk. Lykke til!
Grublegruble Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Takk for at du sjekket Chaiemae! Jeg er på plass hjemme nå igjen og ser det var samme dose som jeg hadde fått tak i utenbys, heldigvis! Snakk om surrehue
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg tok 3 stikkpiller hver dag fra innsetting til testdag..fordelte de utover dagen..
Chaiemae Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har på mine forsøk tatt to stikkpiller tre ganger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå