Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 når ho har såvnet.. ho hyler.. noen andre som har det sånn, eller som kan hjelpe meg??
Sol + spire Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Heisann Ja den kan jeg bli med på du...her er det akkurat likens. jenta mi er også 6 mnd og har sovet såååå godt om natten, helt til nå..Våkner nesten hver time... Utrolig slitsomt. Så jeg slenger meg også på denne tråden..men det hjelper litt å tre en klut igjennom smokkehanken hennes, slik at hun har noe kjent å lukte på. Legg den slik at den ligger ved nesen hennes. Det er blitt bedre etter at vi begynte med det, men er ikke helt i mål nei. Du kan jo prøve. Om hun bruker smokke da:)
Poteto Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 hun har alltid hatt en klut.. så det hjelper ikke.. eg har prøvd alt. mat, vann og ny bleie.. aner ikke eg.. håper noen her inne kan hjelpe oss...
Isilra Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har det akkurat på samme måte med sønnen vår på 3,5 mnd! For ca 2 uker siden (da fikk han første vaksine, vet ikke om de thar noe med saken å gjøre) så har han begynt å hyle om natta. Sov så godt før, mens nå blir han stiv som en pinne og hyler.. og sovner.. og så våkner til hyl igjen. Håper noen har noen gode svar
Linchen Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Gutten vår holdt lenge på med det. Vi tenkte at han hadde mareritt eller lignende. Når du nevner det nå, så kommer jeg jo på at det er en stund siden. For oss hadde det nesten blitt en vane - gikk bare inn til han løftet den hylende ungen opp, som ble helt slapp med en gang og sov videre til han hylgråt en stund senere igjen osv. Var borte på nyttårsaften og de vi var hos kommenterte at de syntes det var en merkelig måte å våkne på. Nå er han 7,5mnd og to tenner har kommet (for et par uker siden). Kan det være løsningen? Husker jeg spurte her inne om hva det kunne være, men få hadde svar.
Poteto Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 virker som om det er et spøkelse som skremmer ho.. bare sånn plutseli begynner å hyle!!.
Isilra Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Har du og sett på FEMtv nå med synske mennesker og spøkelser? Hihi Han her klør i gommen og sikler endel, men tror i hvertfall han her er for liten til å få tenner enda?
Poteto Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 jaa.. herregud. hvorfor tenkte eg ikke på det.. hun får jo tenner!! hehe. har klødd i hele dag.. nå skal eg bedøve dei med dentinox se om det hjelper..
Poteto Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 hehe. nei, har ikke FEM... kom bare på det.. det er ikke for tili å få tenner. er godt muligt dei er på vei ut.. aner ikke.. du får lage en ny link å spør
kristin2 Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Kan være mareritt og det kan være tenner.
Poteto Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 men med mareritt så roer dei seg vell etter vi trøster dei.?
Linchen Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Roer hun seg ikke? Hm... Pjokken roet seg med en gang, men hylte skikkelig (i søvne?) flere ganger per natt, gjerne tidlig kveld. Han gnafset på alt han kom over i flere måneder før tennene kom, he he.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Sjekk www.kiss-kidd.no. Har selv et KISS-barn, og et av symptomene er utrøstelig gråt. Hun gråt hysterisk i søvne nesten hver natt og reagerte ikke på kos og trøst. Behandles lett hos manuell-terapeut.
Poteto Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 hun roer seg ikke særligt når eg trøster.. men nå la eg ho i vår seng og tok litt dentinox på tannkjøttet. vore rolig i 10 min nå
Linchen Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 Så fint at hun roet seg:) Er spent på natten selv. Er alene med pjokken fram til søndag og lurer på åssen natten blir. Han får ikke mat om natten lenger, men han blir helt vill når han får øye på meg om natten, he he. Kun papsen som får roet han i søvn igjen... Det går sikkert greit, han får bare få litt pupp noen netter, da. Oj, akkurat som om han merker at det bare er meg som er her og at det vanker pupp i natt - nå LO han i søvne!)
Isilra Skrevet 31. januar 2008 #16 Skrevet 31. januar 2008 Han her har ikke roet seg når jeg har tatt han opp og prøvd å kose og trøste heller.. men så har jeg lagdt han ned igjen og etterhvert roer han seg.. Han her har fått et par behandlinger hos manuellterapaut og skal tilbake til fysioterapaut pga nakken, men han virker jo nesten bra i mine øyne nå.. Får håpe det bare er tenner da. Kanskje jeg skal gå til innkjøp av det du nevnte ovenfor her og Synes tidligere det ble sagt at babyer ikke kunne ha mareritt jeg?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #17 Skrevet 31. januar 2008 Nei, de kan absolutt ha mareritt. Spesielt etter dager der de har opplevd mye, og særlig nye ting. møtt mange nye mennesker, vært på nye steder osv. Blir litt for mye å absorbere for de små hodene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå