mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 henger rundt i gatene her jo... Visste at handlingen var lagt hit, men visste ikke at serien faktisk var filmet her... Så til dere som ser på. nå vet dere hvordan Storgata her ser ut..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Litt skummelt eller? Å ha sånne mennesker rekende rundt huset! Svartkledde som kjører rituelle handlinger i skogen og gærne svensker som slakter folk;-))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Jepp, og så vi som bor så nært skogen da......Uhhhhhhhhuuuuuuuuuuu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå