Gå til innhold

Urinlekkasje - kun i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste uka hatt en del små lekkasjer. Det er kun få dråper det er snakk om, og jeg trenger ikke nyse/hoste e.l for at det skal lekke. Det bare drypper uten forvarsel.

Jeg vet at babyen ligger med hodet laaangt ned, så jeg regner med at det er han som presser på blæra.

Men det jeg lurer på er, om dette kommer til å gi seg etter fødselen, eller om jeg kommer til å slite med lekkasjer også etterpå. Har jeg jobba for dårlig med knipinga rett og slett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har det etter fødsel også. Jeg var skikkelig dårlig på knipinga sist, men hadde ingen leksjer verken i svangerskapet eller etter fødsel. De sier jo at man skal fortsette å knipe også etter fødsel, så det kan kanskje være lurt å begynne å gjøre en skikkelig innsats nå =)

Skrevet

jeg venter nr 4 og har lekket i alle svangerskapene. Når barnet er født lekker jeg ikke i det heletatt. DVS rett etter jeg har født lekker jeg ikke

Skrevet

Jeg tror du skal begynne med knipe-øvelsene dine så snart som mulig. Det er veldig vanlig å ha lekkasjer i svangerskapet, og mange sliter med det i lang tid etterpå!

Jeg slet også med det etter sist fødsel, helt til jeg fant ut at jeg skulle begynne med knipe-øvelsene mine. Da ble alt bra igjen etter en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...