selfangerkjerringa Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Vann? Brus? Saft? boblevann? Alkohol? Melk?
Mulle :) Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Vann eller saft Kommer ann på hva vi har til middag
Tomine is my star Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Til frokost og kvelds også......
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 akevitt, himkok eller en sjeldent gang vann :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Nesten bestandig vann! Hender at vi voksne, om vi har middag etter at ungene har lagt seg i helgene har et lite glass vin eller brus til maten :-) Og til lørdags grøten er det rød saft eller melk:-) Men til hverdags er det vann...
Giftmamma med2jenter Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 vann.. solbærsaft til risgrøten da:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 saft til hverdags, brus i helgen..
Blue Lady Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 I utgangspunktet vann. Men til grøt har vi saft Til pizza, hjemmelaget lasagne og stekt kylling med ris og karrisaus har vi brus.
ApriIbaby Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Vann. Junior liker ikke hverken brus eller saft. Og det er jo bra
Gjest Jawhol Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Saft, hver dag faktisk..................men tror dere gutten drikker det da, niks:( drikker 1 slurk hvis vi har vann og 2 hvis vi har saft) men han har alltid ei flaske med vann tilgjenngelig gjennom dagen da, og ja vi sliter med forstoppelse så legen sa at han må få det han vil av drikke(han får ikke brus på hverdager da) hovedsaken er at han basjer:) et lite sukk av frustrasjon fra meg samtidlig:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 Stort sett saft. Av og til brus..... huff....
NoDoubt Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 Juice, vann, saft, brus. Det varierer veldig!
Kaffemocca Skrevet 31. januar 2008 #16 Skrevet 31. januar 2008 Saft til hverdags, brus i helgene eller når vi voksne spiser når unga har lagt seg...
fox`y Skrevet 31. januar 2008 #17 Skrevet 31. januar 2008 æ drikk pepsi max,sambo cola og 2.5 åringen vann:)(han vill kunn ha vann han,like ikke melk,saft å sånn)
Tomine is my star Skrevet 31. januar 2008 #18 Skrevet 31. januar 2008 Kjipe-Laila...vi burde ta en middag tilsammens??!! Løst å smake på himkoket ditt,så kan du få smake på den billige russiske vodkaen min!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 31. januar 2008 #19 Skrevet 31. januar 2008 Vann Som regel. men innimellom drikker vi brus og da får gullet juice
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 31. januar 2008 #21 Skrevet 31. januar 2008 vann, juice eller brus.. mini får vann eller juice/vann blanding.hehe når vi har brus feks..
trønderbærta :) Skrevet 31. januar 2008 #22 Skrevet 31. januar 2008 VANN:) og selfølgelig MELK til grøten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå