Jetamio Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Frokost: 3 brødskiver og endel melk Lunsj: 3 brødskiver pliss melk Mellommat: et eple Middag: Litt større prsj en vanlig pluss dessert som regel. Vann. Kvelds: 4 skiver pluss melk. Som regel variert og sundt pålegg på brødet da. 159 høy og 54 kg når jeg ikke er gravid. 10 uker på vei. Med forrige mann gikk jeg opp til 70 kg, men kom meg fint ned igjen! Hva syns dere????
Supertea Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Spis det du vil spise du. Jeg spiser meg mett. Kan jo ikke annet nå som det er en baby i magen min
Kjærlighet <3 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Vel...nå er jeg ganske dårlig for tiden da...Men det du spiser av brødmat iløpet av en dag spiser jeg på ca 4 dager:-) Og så spiser jeg liten middag uten dessert :-)
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Nei, d syns jeg ikke. Selv spiser jeg et par måltid mer om dagen, og ca samme mengde tilsammen. Ikke dessert da, orker ingenting søtt.
leieboer i sokkelen Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 jeg synes ikke du spiser for mye:) bare spis det du føler for..det viktigste er at du blir mett:)
Brummeline3barnsmor Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Spis det du føler du trenger selv spiser jeg det du spiser på 3 dager, men jeg har ikke behov for så mye mat (har evig nok å ta av )
mamma til twins Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Spis akkurat det du føler for! Det synes jeg man skal unne seg når man går gravid. Dessuten kjenner du dn kropp best. Men hadde jeg spist den mengden du nevner der hadde jeg garantert vært trillrund. He he. Det var ikke et problem da jeg var 25 år da, men er verre etter jeg ble 30 år. Grøss og gru!
Sikkertforgammel Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Jeg kunne ha svart enkelt og greit, at ja, jeg syns det der høres mye ut. (Men det hadde vært i forhold til hva JEG spiser) Alle har forskjellig forbrenning og kaloribehov. Noen er veldig aktive mens andre er mer bedagelige. Jeg synes ikke du spiser altfor mye sammenlagt, men 3-4 skiver til hvert måltid er kanskje litt masse, hva med å bytte ut den siste skiva med en saftig og søt appelsin eller noe grønt? Jeg er samme str som deg, noen cm høyere, men da jeg gikk gravid sist gang spiste jeg ganske masse, og spesielt brødskiver, MASSE brød!!! Det var ikke noe særlig smart, tror jeg. Jeg var og 70 kg på slutten... Nå spiser jeg knapt 2 skiver brød hver dag, spiser faktisk ikke brød hver dag engang, men spiser spelt-knekkebrød istedet, og masse frukt, hvertfall 3-4 frukter pr dag. Har et mye mer variert kosthold denne gang. Er mer fokusert på hva som er sunt, og så er det viktig å spise mange nok måltider, slik at man ikke får den oksehungeren på kvelden. Denne gang passer jeg mere på, er 22 uker og vekta har ikke steget mer enn ett kilo eller 2, kanskje. Tror brød (for meg hvertfall, er det verste jeg kan spise) Legger kraftig på meg av det ja... Jeg syns 4 skiver til kvelds høres litt masse ut. Hva med å lage en salat, og ta et grovt rundstykke og et glass juice til istedetn noen kvelder hvertfall? Mener ikke at du skal kutte ned matinntaket, men du kan bli litt flinkere å variere litt. Vil ikke noe vondt, bare et forslag til hva du KAN gjøre istedet for alle de skivene.
Sikkertforgammel Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 P.s. Jeg synes du er flink som ikke spiser godteri, ( jeg må ha bittelitt hver dag) :S Så den evt desserten syns jeg du kan få ha i fred. Hvis det er en normal porsjon da
Jetamio Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2008 kutter ned litt på brødet og øker litt på frukt og grønt! Har bestandig hatt høy forbrenning da, og en aktiv 2 åring reduserer jo ikke akkurat forbrenningen! Takknemlig for mange svar!!! klem
Sikkertforgammel Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Det syns jeg høres veldig lurt ut Hehe, har og en som blir 2 år, i februar. Får trimma meg jeg og Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå