April76 er på overtid! Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 hehe, noen som er blitt lei? Jeg vet egentlig ikke....men har tenkt på tanken selv dersom jeg går over termin, 16 dager igjen Kjenner andre som har gjort dette, og det har absolutt virket - født morgenen etter!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 litt lei nå hehe... skal til jordmor neste uke, og da skal jeg få henne til å sjekke om jeg er moden... så skal jeg jaggu ta litt lakserolje hehe...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 HALLO FOLKS lakserolje kan faktisk drepe ongen........pga at det blir så store sammentrekninger i tarmen......
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 å da skal jeg holde meg laaangt unna det. Takk anonym
baby 07.02. Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Lakserolje dreper IKKE babyen i magen!!!!!!!!!!! Får kjøpt det på apoteket. Men anbefaler heller laxoberaldråper, det er mere skånsomt. For mor! Makan.... sjokkert jeg
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 nei lakserolje dreper ikke ungen!! dere som har tenkt å ta det ,prøv med 2 spiseskjeer.lakserolje blir faktisk gitt på fødeavd.,men du må være moden å ha litt åpning .lykke til med forsøket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå