ღDidrikmamsenღ Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg og venninnen min lurer på om vi skal fri til våre kjære den 29.februar. Noen som har tips til hvordan vi skal gjøre det? Vil ikke bare gå ned på kne liksom. Så tips til dobbeltfrieri mottaes med takk =)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2008 Hjelp meg litt da dere ellers så kreative damer
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 samle guttane..få de til å dra ut og leie en film, hente noe etc... så legger dere dere oppi hver deres stooore pappeske på stuegulvet, med tilhørende brev a la "Vil du ha meg for evig, åpner du" klem jenta di...
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Har ikke noe forslag. Men en fordel med å fri den 29 (den eneste dagen en kvinne kan fri) er at, får du et nei, så har du ihvertfall sokker en stund;)
mayaya Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Tenk om den ene av dere får ja, og den andre nei? :-o
ღDidrikmamsenღ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 Er det ikke hansker da?? Trodde det var 14 par hansker jeg hehe.. Thja, ikke så farlig om en av oss får nei. Ikke det at jeg tror det da. Vi har vært sammens i 10 år, og vi har 2 barn og de har 1 + 1 på vei så
dione Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Jeg personelig synes nok det er litt rart med et dobbeltfrieri. Et frieri er noe av det mest personelige som finnes og hadde jeg vært deg hadde jeg nok vurdert å fri på egenhånd. Et ekteskap burde bety noe helt spesielt, og er mellom 2 personer, synes jeg da! Viss dere har bestemt dere for å fri sammen får dere velge et tidspunkt som er personelig i forhold til hva deres kjærester og dere har til felles og liker. Håper iallefall deres kjærester trives sammen... Lykke til! Så flott at du vil fri!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2008 Det er min beste venninne og gutta er veldig gode venner de også, oppvokst sammen så. Vi har ikke helt bestemt oss for om vi skal gjøre det sammen eller om vi skal gjøre det på hver vår kant enda. Vil bare ha tips vi =)
dione Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Da er det jo annerledes! De blir sikkert kjempeglade! Mitt tips er å gjøre det hver for dere, med en personelig setting som bare dere vet om!
Morango 29.05.2007 Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 lykke til, tvi tvi=) hehe, mvh morango med ring på fingeren;)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2008 Må itj du sei nå da Morango, i tilfelle d itj bli nå tå!! hehe. Kain hend vi backe ut! Planlagt dato å sånt dåkk elr?
Under den hvite bro Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Jeg synes det er en flott ide å fri sammen! Litt utenom det vanlige og er gutta gode venner så tror jeg dette kan gå bra... Ettersom dette er i tankene deres tror jeg dere alle 4 har nok humor til å gjøre noe flott ut av det...for å være ærlig så er hele frieriet ikke noe du går å mimrer på resten av livet... la oss være ærlige...etter 5 år glemmer man det hihi om det ikke var noe spesiet da slik som hos dere... hvis gutta henger sammen i tykt og tynt er dette jo noe som kan bli ganske så gøy...tipper de begge roper JA... men for å gi tips må jeg nok vite litt mer om interesser til gutta... stå på...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. februar 2008 Thja, begge er veeeldig fotballidioter da. Spiller på samme lag i 3.div. Ellers går det i jobb hehe. De har vært bestevenner i mange år nå, sklidd litt fra hverandre i det siste pga mye jobbing og at vi bort et stykke unna hverander. Men de snakker mye sammen på tlf og slikt fordi da, og er jo sammen på fotballtrening flere ganger i uka. Jeg er faktisk helt blank når det kommer til å gjøre noe kreativt hehe, ikke flink på slikt i det hele tatt.
Dronningen! Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Hvorfor ikke gjøre det på fotballbanen? Skriv en beskjed på en fotball og be treneren om å gi den til din fremtidige mann. Eller lag en stor plakat med frieriet på?
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 Gjør det med humor! Ta på hver deres stygge 80-tallsbrudekjole (he-he). Ellers kan dere overraske med en lite tur til Paris og ta det derfra. Dere jenter inviterer guttene på fiiiin hjemmelaget middag. Og legger en ring i desserten. Sender dem på skattejakt/rebusløp hvor dere venter som "premien".
Amonym i dag Skrevet 1. februar 2008 #16 Skrevet 1. februar 2008 Så spennende at dere skal fri! Ettersom de begge er fotballidioter, hva med å kjøpe en gave til hver av de med ei fotballtrøye fra sitt favorittlag. På baksiden kan du skrive "Vil du gifte deg med meg, xxx?" Eller så kan du og venninna di spille inn en filmsnutt hvor hver av dere spør "vil du gifte deg med meg, xxx?" Så stopper dere så han mann nr 1 får svart. Så kan dere spørre om dere skal se ferdig videoen, og da spør du eller venninna di (som da gjenstår) sin kjære.... Kan ikke komme på noe bedre akkurat nå, dessverre. Men lykke til!!!:-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. februar 2008 De er ikke noe på sin egen bane nå for tiden. Spiller på oppvarmet, leid bane. Som mange lag deler på. Treneren er forøvrig svogeren min, og han klarer ikke å holde på noe slikt hehe
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 1. februar 2008 Den med fotballtrøya var jo ikke så dum da!! Meen hvor får man kjøpt trøyer da? Henholdsvis Man U og Liverpool
Amonym i dag Skrevet 1. februar 2008 #19 Skrevet 1. februar 2008 Vet ikke hvor dere bor, om det er langt unna en storby, for der bruker det og finnes supporterbutikker. Kanskje de har trøyer på vanlige sportsbutikker også?? Ev. prøv å google litt:)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 1. februar 2008 Neida, jeg bor i Trondheim da, så er sikkert noe i byen (ikke såå inne på supporterbutikker)
Amonym i dag Skrevet 1. februar 2008 #21 Skrevet 1. februar 2008 Ja der bør det være noe:) Du kan jo også sjekke om de har det på en velass. sportsforretning, det kan være godt mulig:) Ellers er det på http://www.spreadshirt.net/no/NO/Design-t-skjorter/Designer-59/product/6090579/ mulig å bestille skjorte med eget trykk, men da blir det ikke med det fotballlaget man holder med, men kan jo være et alternativ da;)
Aylinah Skrevet 1. februar 2008 #22 Skrevet 1. februar 2008 Litt tidlig for kreativiteten her igråden,men la oss prøve hehe *** Dere kan jo lage en bolle med popkorn til dem hver,med en lapp,hvor det står: SURPRISE,du er nettopp blitt fridd til. *** La guttene sitte på stuen,mens dere smyger dere ut på kjøkkenet å henter dessert,hvor ringene da er blitt lagt i skålene (gjerne i plastfolie,hehe) *** Sett dere ned på knærne på likt,og bare titt søtt opp på dem..Så skjønner de greia,hehe (for¨åpentligvis) *** Lag en plakat,hvor det står : GIFTERMÅL,ja takk...Hva sier dere gutter,får vi et ja hver. Hehe,som såagt..Ikke stort med kreativitet riktig enda,men skal komme sterkere tilbake etter en kaffe kopp hehe
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 1. februar 2008 Er ett bra alternativ hvis vi ikke finner fotballtrøyer da. Takk for link og supert tips =)
Under den hvite bro Skrevet 1. februar 2008 #24 Skrevet 1. februar 2008 har noen kanskje kontakter innenfor fotball verden og så får du en kjendis til å ringe guttene og si at de må takke ja til frieriet hihi
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #25 Skrevet 1. februar 2008 Thja, ikke noen store akkurat. Men kjenner Vidar Riseth; meeeen gutta er ikke så veldig store faan av han hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå