Gjest Lykkeliten2 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Her har det vært den treigeste måneden i mitt liv.. virker slik hvertfall. Har hatt sykt lite penger, en unge som fikk en helt merkelig søvnmønster og ble syk og fikk 3 tenner og gav meg forkjølelse, jeg er mer gravid enn ever! og jeg har de nervene fordi jeg gruer meg til hvordan det kommer til å bli med den nye babyen fordi datteren min på 15 måneder er blitt verdens mest klengete og sutrete unge, og ikke minst, har hatt sykt lite penger og har ikke kunne kost meg litt engang .. Håper på en strålende februar med ny baby, litt mer penger Håper januar var en bedre opplevelse for dere..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Ja, jan. har gått superfort!! Ssschwupp, så var den borte :-o Håper februar blir bedre for deg
SuperGlad Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 det jæveligste mnden på lenge. har hatt syke barn nesten hele januar! å for noen dager siden da begge hadde blitt syke ble sambo syk.........
*Rutletutt* Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Går rasende fort her, har ei på 6 mnd og en på 3 år - så her går dagene altfor fort...
solastråler Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Januar har bare flydd av gårde syns jeg, men lite penger her også. Jeg håper februar går like fort og så håper jeg at jeg har litt mer penger da Men februar er det mye bursdager i familien. Min mann, to nevøer og søsteren til min mann, hun blir 40. I mars har min svigerfar bursdag, min tvillingsøster og hennes sønn. Vi har bursdag alle tre på samme dag. Og en nevø til har brusdag. Så pengene går stort sett til bursdags gaver nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå