selfangerkjerringa Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 *rekke opp hånda og stille seg for å hoppe i sofaen*
bente69;) Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Jepp, rekker opp hånda! Jeg står i kø for slankeoperasjon, så kanskje jeg også blir sånn passe tjukk. Når en har vært tjukk hele livet, har jeg ikke det helt store målet om å bli 50 kg, men 70 hadde vært fint:)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 masse for mye ja, sukk
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 japp, men er godt på vei til å gjøre noe med det... trall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå