Gjest Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Har lyst på noe som er enkelt å lage, men bedre enn en tørr brødskive.
mamma til twins Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Spiser ikke brød jeg... Middagen blir som regel ikke servert før etter klokka seks, så da rekker jeg ikke bli noe særlig sulten før leggetid. Prøver å få spist en del frukt på kvelden. Nå går det i mango og appelsiner. En pastasalat hadde kanskje vært noe.. Grønnsaker og dip..
Pysjen Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 selv har jeg blitt hekta på eggerøre, spekeskinke og potetmos. Det er vel kanskje nesten mer middag enn kveldsmat- men jeg spiser det gjerne som begge deler jeg;-) hehe
berta Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Kan man spise spekeskinke når man er gravid ? Trodde ikke det jeg... Det hørtest godt ut
leieboer i sokkelen Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 varme rundstykker med ost på det er digg det:) sitter å spiser det nå jeg..
kutt Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Arme riddere Osteskive med pølsebiter og jalapenos Omelett med ost og skinke Havregrøt Makaroni med ost Stekt egg Flatbrød med smør og rester av potet i skiver oppå + litt salt
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Alt hørtes kjempegodt ut. Men blir rundstykker, det fant jeg i fryseren. Kanskje med eggerøre på? hmm. Det blir godt.
Lurvehette Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 I kveld laget jeg varme smørbrød til mann og barn. Todagers gamle Wittenbergerskiver, men skinke, sylteagurk og ost. Og noen med Kavli skinkeost, paprikaskiver og ost. Krydret med basilikum og Luxus pommes frites krydder. Luxus merket får en på Europris, og er den aller beste pommesfrites krydderen å få Dette lages på 15 min. Inkludert steketid alså... Men man kan jo toaste også
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Suppe med varme baguetter:-) Vi har fiskesuppe i kveld.
mamma til twins Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Varme rundstykker med skivet kavli skinkeost på er kjempegodt!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 da ble det kyllingsuppe og varme kuvertbrød. nam, nam. Tusen takk for tips! Skal benytte meg av noen av dem i morga også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå