MathildeC Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jenta mi er 6.5 mnd. Er det virkelig vits å investere i det? Er MeiTai vanskelig, og kan jeg bruke den på ryggen også? Hvilken nettbutikk kan dere anbefale?
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg lurer på det samme.. Skal nemlig kjøpe bæresele, men vet ikke hvilken, men fikk jo anbefalt denne her på sidene da, hadde aldri hørt om den før jeg.. Får man kjøpt den i butikker rundt omkring også eller? Hadde jo vært greit å prøve den først tnker jeg da..
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Mei Tai kan du bruke på ryggen også, ja:) Og den ser ikke vanskelig ut å bruke. Jeg har ikke selv, men ei venninne har, og det ser ikke vanskelig ut. Enkelt å lære seg knytinga. En nettbutikk? Tja, har handlet fra alveslottet.no og er fornøyd med den sida...
Audacious Angel Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Mei Tai er kjempe fin for nybegynnere. Og ja den kan brukes på ryggen og. Gå inn på tettinntil.no der finner dere masse info og linker til diverse butikker. Det går også ann å sy selv for dere som kan det.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Det er lett og sette seg inn i det ja. Har prøvd bare en gang jeg, men det er ikke vanskelig når du skal gjøre det alene. Har ei venninne som akkurat har startet nettbutikk, hun syr mei tai selv =)
Solskinnsjenta Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Mei Tai er veldig fint for nybegynnere Jeg bruker Mei Tai på mine tvillinger på 6 mnd (ikke samtidig - hehe) og kommer til å gjøre det leeenge. Inne på tettinntil (her kommer det igjen...) er det et kjøp og salg forum for bæretøy, og der kan man gjerne få tak i brukt. Det er litt billigere enn å kjøpe nytt Man kan også møte opp på et bæretreff og prøve før man går til innkjøp. Da får man også veiledning i hvordan man kan bruke det. Veldig nyttig, siden det er en liten investering. Har også sett at det ligger noe brukt på finn.no Angående brukervennlighet er det bratt læringskurve (altså at du lærer fort!) Det er greit å ha noen sammen med deg første gangene du knytter, særlig rygg, men etterhvert gjør du det på 1-2-3! Av nettbutikker har du blant annet ellevill.com krusedull.net lotusbarn.no (uten www) Du kan også sy selv. Det ligger instruksjoner her http://www.tettinntil.no/Instruksjoner_sysiden_astiastisk.htm Lykke til Og velkommen som bærer.
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Hei Sonia - hvordan staar det til? Jeg sydde liksaa godt en mei tai selv. Det var faktisk ikke saa vanskelig, og jeg brukte kanskje 300 kr maks paa stoffet. Naar det gjelder baering, saa er det definitivt en av de beste baereselene man kan bruke. Paa tettinntil.no finner du all informasjonen du trenger. Det tar litt tid aa venne seg til det (lange stropper som flyr overalt), men med litt trening saa gar det seg til. Skulle jeg kjoept en sele, saa hadde nok jeg valgt den som ligner en mei tai i stilen, men med saanne "klikk-bindinger" paa sidene. Husker ikke helt hva det heter i farta... kan det vaere babyhawk? ps! har sendt deg en pm ang. noe heeeelt annet.
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Hei! Jeg kjøpte meg en mei tai på babyhawk.com og er storfornøyd!! føles veldig godt å ha på og merker at lille gutten min som er 5 mnd også sitter godt og er fornøyd. På babyhawk kan man designe selv og da får man en bæresele som passer deg med tanke på farger og stil. Jeg bruker min både på shopping og hjemme.
anni654 Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Se her: http://tettinntil.no/forumet/vbclassified.php?do=category&categoryid=3 Da finner du en del Mei tai brukt til salg. Og så finner du masse info der og på www.tettinntil.no Mei Tai er veldig greit for nybegynner. Også på ryggen er det ikke så vanskelig. Ellers har www.lotusbarn.no et stort utvalg av ulik bæretøy. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå