:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 jeg hadde ventet tror jeg
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 De må jo være gifte før barna kommer vettø!
*Rutletutt* Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Ja, det hadde jeg også - ventet altså;o) Er jo så sliiiitsomt å være høygravid...hadde sovnet før middagen jeg da;o)
Turid Laila Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 NEI! Jeg var høygravid i bryllupet til pappa i fjor. Aldri om jeg skulle sett sånn ut i mitt eget bryllup.
brooklyn Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 TVLLINGER????? nEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Aldri, om jeg skal gifte meg skal jeg da ha det morro! Ikke sitte der som en sprengt hval.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Nei, vi skal reise bort og jeg vil se ut som 1mill dollar den dagen ;-)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Definitivt:) Jeg giftet meg i uke 28 hvis du tenker det er å være høygravid? Er veldig, veldig, veldig glad vi gjorde det på den måten! Hadde ett fantastisk bryllup og en dag over alle forventninger. Hadde nok drukket både ett og to glass champagne hvis jeg ikke var gravid og det er utroooolig deilig å huske absolutt alle følelser og stemninger fra dagen vår:) Må legge til at magen var ikke sånn kjempestor (stor nok liksom, men jeg har lang rygg og bærer magen ganske lett) og jeg hadde ikke lagt på meg mer enn ca 4 kilo da vi giftet oss. Følte meg kjempefin:) Vi hadde ett roligere bryllup enn hvis jeg ikke hadde vært gravid, men absolutt alle gjestene storkoste seg og slappet av, så jeg tror ikke det gjorde noe:) Men er sikker på at jeg ville fått ett like flott bryllup uten mage også, om enn litt mer tåkelagt av champagne:) Tror det blir bra uansett så lenge man er fortrolig med løsningen selv!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 Jeg var 6. mnd`er gravid da vi feira bryllupet vårt =) Bryllupet var planlagt før jeg uplanlagt blei gravid, så sånn kan det gå =P Men jeg hadde ingen plager i svangerskapet og hadde liten mage, så annet enn at jeg ikke kunne drikke noe, var jo alt som normalt. Ja, bortsett fra anklene mine da kl 0400 på natta...hadde jo ikke tenkt på at beina kunne bli litt hovne på høye sko hele dagen - så ikke ut, blei nesten redd da jeg løfta på skjørtet å så dem!!
Kjærlighet <3 Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 Nei, da hadde jeg heller ventet til babyen var født:-) Jeg vet hvor sliten og lei jeg kan bli på slutten... Hadde sikkert ikke klart å finne overskudd til å holde meg gående hele dagen...Sovna mens jeg skjærte opp bryllupskaken, eller mens vi hadde sittet foran i kirken:-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. januar 2008 #16 Skrevet 31. januar 2008 Faktisk så kunne jeg ha gifta meg som høygravid...hadde det kjempebra som fødeklar!:-) Men mtp bekkenet, alkholinntak, dans og bryllupsnatta hadde det nok vært greit å ikke være gravid i det hele tatt...da får en jo også dratt på bryllupsreise!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #17 Skrevet 31. januar 2008 Nope. Glad jeg ikke var gravid når vi giftet oss!
MadameMimm Skrevet 31. januar 2008 #18 Skrevet 31. januar 2008 jeg skal gifte meg i sommer....gravid i uke 35 da.....må sies at bryllupet ble planlagt i fjor sommer, og jeg ble uplanlagt gravid mens jeg gikk på mini-pillen i november. Jeg vurderer strekt å framskynde bryllupet en måned, men vil ikke utsette det, da jeg ikke har noe problem med være en gravid brud, men vil bare ikke være en fødeklar brud(:
Gjest MyIian Skrevet 31. januar 2008 #19 Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor er det så viktig å drikke på bryllupsdagen sin? Jeg var ikke gravid og drakk, men jeg skulle på mange måter ønske jeg var helt edru. Skulle likt å husket alt. Hehe. Syns høygravide damer i brudekjole er pent.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 31. januar 2008 #20 Skrevet 31. januar 2008 Om jeg hadde planlagt bryllup, og så blitt gravid, så hadde jeg nok ikke nødvendigvis flyttet bryllupet.
Gjest Lille jenta mi Skrevet 31. januar 2008 #21 Skrevet 31. januar 2008 I say NO NO NO Hvis jeg måtte så selvfølgelig, men hadde gjort alt for og flytte den til etter fødsel...
___ Skrevet 31. januar 2008 #22 Skrevet 31. januar 2008 Jeg giftet meg da jeg var høygravid. Hvorfor ikke? Så ikke noen grun til å vente.
WP-TLogPeanut Skrevet 31. januar 2008 #24 Skrevet 31. januar 2008 Ville ikke gifta meg høygravid nei...
AE❤️ Skrevet 31. januar 2008 #25 Skrevet 31. januar 2008 Vi skulle egentlig ha giftet oss 19.5.07 på sambo sin 30 års dag, men så fant vi ut at jeg var gravid med termin 11.6.. Vi utsatte det.. Jeg ville ikke,vanskelig og få tak i kjole,samt mye stress og styr.. skulle ha kirkebryllup med full pakke.. hehe.. middag osv.. Snuppa kom 19.6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå