Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Er i min 38 uke, og har vært hos akupunktur i dag ( for 4.gang). Jeg lurer på andre som har vært til modningsakupunktur, hvor ble deres nåler satt? Fikk en i hver lilletå, en ved hver storetå, to under hvert kne, to i korsryggen og to i ryggen..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 skal på 1a modning om mandag, da kan jeg fortelle hvilke nåler jeg fikk... de i lilletåen er nok riktige i vært fald, akup min sa sist gang at hvis bebbin ligger i sæteleie kan man sette nåler/stimulere punktet ytterst ved lilletåneggelns spiss for å få den til å vende seg å dra seg nedat i bekkenet...
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Hadde min første time i går, fikk 3 nåler i hver legg, både litt under kneet og litt lenger nede. Så fikk jeg en på hodet, men da ble jeg så kvalm at jeg holdt på å spy, så den måtte han bare ta ut. Han sa han skulle sette i tærne neste uke...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 De kan settes litt overalt slik jeg har forstått det, kommer an på hvilke punkter de vil trigge! Min første behandling fikk jeg 5 nåler, 1 på hver fot ved storetåe og den andre, og på hendene mellom tommel og pekefinger. Og en i hodet. Lå på ryggen under behandlingen. Nå på torsdag, fikk jeg 7 nåler, venstres hånd fikk jeg en mellom tommel og pekefinger, og en midt i mellom håndledd og albue. En øverst på hodet, en i magen, en rett ved kneet (venstre bein), en på leggen (venstre bein) og en ved ankelen på høyre bein. Hva jeg får neste gang vet jeg ikke!! Men tror det har mye med hvilke punkter som skal trigges og hvilken intensitet de skal ha.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Var på første akkupunkturtime i går. Da fikk jeg 4 nåler i korsryggen, en i ankelen, en i skulderen, og 2 på magen. Ser ut som det er mange måter å gjøre det på gitt....
'75Mamma Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Var inne i dag Jeg fikk en i hodet og en flokk på leggene. Og en i hver stortå.. Er seks dager over termin, så sent ute. Noen som har effekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå