Gå til innhold

Akupunktur i dag - Ble nålene satt " riktig"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i min 38 uke, og har vært hos akupunktur i dag ( for 4.gang).

Jeg lurer på andre som har vært til modningsakupunktur, hvor ble deres nåler satt? Fikk en i hver lilletå, en ved hver storetå, to under hvert kne, to i korsryggen og to i ryggen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal på 1a modning om mandag, da kan jeg fortelle hvilke nåler jeg fikk... de i lilletåen er nok riktige i vært fald, akup min sa sist gang at hvis bebbin ligger i sæteleie kan man sette nåler/stimulere punktet ytterst ved lilletåneggelns spiss for å få den til å vende seg å dra seg nedat i bekkenet...

Skrevet

Hadde min første time i går, fikk 3 nåler i hver legg, både litt under kneet og litt lenger nede. Så fikk jeg en på hodet, men da ble jeg så kvalm at jeg holdt på å spy, så den måtte han bare ta ut. Han sa han skulle sette i tærne neste uke...

Skrevet

De kan settes litt overalt slik jeg har forstått det, kommer an på hvilke punkter de vil trigge!

Min første behandling fikk jeg 5 nåler, 1 på hver fot ved storetåe og den andre, og på hendene mellom tommel og pekefinger. Og en i hodet.

Lå på ryggen under behandlingen.

Nå på torsdag, fikk jeg 7 nåler, venstres hånd fikk jeg en mellom tommel og pekefinger, og en midt i mellom håndledd og albue. En øverst på hodet, en i magen, en rett ved kneet (venstre bein), en på leggen (venstre bein) og en ved ankelen på høyre bein.

Hva jeg får neste gang vet jeg ikke!!:) Men tror det har mye med hvilke punkter som skal trigges og hvilken intensitet de skal ha.

Skrevet

Var på første akkupunkturtime i går.

Da fikk jeg 4 nåler i korsryggen, en i ankelen, en i skulderen,

og 2 på magen.

Ser ut som det er mange måter å gjøre det på gitt....

Skrevet

Var inne i dag Jeg fikk en i hodet og en flokk på leggene. Og en i hver stortå.. Er seks dager over termin, så sent ute. Noen som har effekt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...