Gå til innhold

null sexlyst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar zoloft, har gjort det i ca 5-6 år. har verdens snilleste samboer som har vært veldig forståelsesfull men jeg kan ikke la være å synes synd på han. vi har sex ca 1 gang i mnd noe jeg synes er altfor lite siden vi ikke har vært sammen i mer enn 3 år. de første 3-4mnd hadde vi sex hver dag ca, men det er bare blitt mindre og mindre. finnes det antidepressiva som ikke reduserer sexlysten?? noen erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tror jeg ikke. men om du går på f.eks helsekosten er det sikkert noe de har som kan hjelpe deg med å bygge den opp litt igjen! bare pass på å sjekke at det ikke er noen interaksjoner eller hva de heter med zoloft...

ellers vil jeg anbefale at dere prøver alle dine triks. kanskje dusje sammen, intimbarbering, massaje med oljer, leker, eller kanskje ting som egentlig ikke forbindes med sex så som å gå lang tur i skogen sammen? og kanskje kan du fordi det rett og slett er delig å tilfredstille sin kjære, av og til masturbere, suge e.l. din kjære når du føler for det men ikke samleie?

tror nok uansett det viktigste for din kjære er at han opplever at du PRØVER, og slik viser at du respekterer han som et seksuellt vesen med seksuelle følelser! ;)

Stå på! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...