Gå til innhold

OMG for en brudekjole!!

lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, ser på tenåringsbruder eller no på tv norge.. Jeeses for en brudekjole hun ene har! Jaja, hver sin smak.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er jo direkte fæl!

Skrevet

Off, jaaa! Virker som de har et bad-taste tema :P

Skrevet

Faktisk den minst pene brud jeg har sett ever!!!

Skrevet

Så jammen ut som dem skulle på karneval:D

Skrevet

Haha, flaut å senere se bilder fra den store dagen og tenke "Jeg ser ikke meg selv under det eventyret av tyll". Jaja, hun om det.

Skrevet

hehe var vel flere i det bryllupet som ikke akkurat trenger å få det foreviget..

Skrevet

Så også på den. Du vet den smukke kler alt!!! Eller...............

Skrevet

Badtaste party kaller vi det her i alle fall:)

Skrevet

Må egentlig si at hele pakka var delikat. Spraybruninga(gulfargen) og sminka ,samt kjolen og brudepiker og gjester:)

Skrevet

Ha ha ha, tenk deg den turen til kirken da. Liggende på gulvet i bilen. Å hvem vil huske det som et flott syn da bruden entret kirken med ørten mann som bærer på kjølen for å få den inn døren. Nei jeg kunne ikke annet enn å le meg skakk av hele greia. Tenk deg da, en brudekjole som veier over 100 kilo. Kan ikke ha vært en spsielt morsom dag. tungpusta og svett. Og tenk gangsperren dagen etter da.. båret på over 100 kilo en hel dag, jeg hadde dødd. haha

Skrevet

slike kjoler gjør at jeg vil gifte meg barbent i en helt enkel kjole...

aldri om jeg skal se ut som en overpynta kremkake i allefall...

stykt som bare det

Skrevet

Haha, å de nette fine brudeskoene.......

Jeg er ikke den personen som trakter etter sko med høye hæler, men fant noe annet enn joggesko den dagen jeg gifta meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...