snuppedulla Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 cg dig idag som var positiv! sluttet på pilla 1 des så dette gikk FORT!! hva med dere??
Kjærlighet <3 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Heisann! Gratulerere masse:-) Vi bestemte oss dagen etter eggløsning at vi bare skulle hoppe idet, spiren satt samme kveld:-) Så det går fort enkelte ganger:-) Dette er min tredje, har ei på tre år og en gutt på 21 mnd. Har du flere fra før, eller er det første?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Gratulerer Snuppedulla! Ja, det gikk veldig fort, må jeg si! Selv ble jeg gravid i 3 pp. denne gangen, og skal ikke klage over det heller.
snuppedulla Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 wee dette er både morro og skummelt! har ingen symptomer enda! er 4 uker idag i følge babyverden.. når kommer symptomene?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Når som helst, vil jeg tro. Jeg er, i følge babyverden.no, 5+2 i dag, og har masse symptomer. Men det varierer veldig fra person til person, så ikke bli stressa selv om du slipper billig unna nå i begynnelsen av svangerskapet! :-)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 vi hadde et forsøk vi.men i romjula ombestemte jeg meg,ville ikkevere høygravid om sommeren trodde vi måtte prøve en stund.lite ante vi da at det var sådd frø i magen min er 9+5 i dag. har vert mest kvalm på kveldene,men det kom først i uke sju hos meg. besvimer mye men ellers er jeg kjempe frisk.håper det forblir sånn gjennom hele svangerskapet gratulerer så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå