Gå til innhold

Da kommer jeg inn her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

cg dig idag som var positiv! sluttet på pilla 1 des så dette gikk FORT!! hva med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Gratulerere masse:-)

Vi bestemte oss dagen etter eggløsning at vi bare skulle hoppe idet, spiren satt samme kveld:-)

Så det går fort enkelte ganger:-)

Dette er min tredje, har ei på tre år og en gutt på 21 mnd.

Har du flere fra før, eller er det første?

Skrevet

Gratulerer!!

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Gratulerer Snuppedulla!

Ja, det gikk veldig fort, må jeg si! Selv ble jeg gravid i 3 pp. denne gangen, og skal ikke klage over det heller.

Skrevet

wee dette er både morro og skummelt! har ingen symptomer enda! er 4 uker idag i følge babyverden.. når kommer symptomene?

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Når som helst, vil jeg tro. Jeg er, i følge babyverden.no, 5+2 i dag, og har masse symptomer. Men det varierer veldig fra person til person, så ikke bli stressa selv om du slipper billig unna nå i begynnelsen av svangerskapet! :-)

Skrevet

vi hadde et forsøk vi.men i romjula ombestemte jeg meg,ville ikkevere høygravid om sommeren :) trodde vi måtte prøve en stund.lite ante vi da at det var sådd frø i magen min :) er 9+5 i dag. har vert mest kvalm på kveldene,men det kom først i uke sju hos meg. besvimer mye :( men ellers er jeg kjempe frisk.håper det forblir sånn gjennom hele svangerskapet :) gratulerer så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...