tonebf Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 hmmm... skeptisk! ville nok aldri skrivd under på at min datter fikk gifte seg i en alder av 17år!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 ler!! ja den var grufull!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 er jo så vidt hun klarer gå jo!
Turid Laila Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Haha ja! ikke kunne hun gå ordentlig med den heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå