Gjest Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 > > Ekteparet hadde vært gift i mer enn 20 år. > Hver gang de hadde elsket, hadde mannen alltid insistert på, at lyset > skulle > være slukket. Men etter 20 år syntes kona at det var latterlig. > Hun lurte på, hvordan hun skulle få ham til at komme over denne fjollete > vanen. Så en natt, mens de var midt i en vill, høylydt, men dog romantisk > omgang, tente hun lyset. > Hun så ned ... og hun så sin mann holde et batteri-drevet fornøyelses- > apparat.... en vibrator! Bløt, vidunderlig og større enn den ekte varen. > Hun gikk fullstendig amok. "Din impotente skitt." Hun skrek til ham: > "Hvordan kunne du lyve for meg i alle de år? Du har noe å forklare!" > Mannen så henne rett i øynene, og sa rolig: > "Jeg forklarer leketøyet ...... Du forklarer barna...."
blond Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hadde vel fått mer sjokk om det viste seg at mannen min viste seg å være en kvinne..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 hahaha denne var bra!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå