Gå til innhold

Stygge innlegg og fraværende moderator.


Smånetta 14.mai

Anbefalte innlegg

For vel to uker siden varslet jeg om en del stygge tråder på Kranglesiden på bim. Det ene av disse sier til og med i overskriften at det nok blir slettet av moderator snart.

Blir det det?

Det er alt for lett å dedikere hele tråder til å angripe nick på disse sidene. Jeg skjønner at det er mange innlegg og at man ikke kan få med seg alt. Men disse trådene lå på toppen av Kranglesiden i flere dager. Noen burde ha vært i stand til å se dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men her prioriteres tråder som tar for seg betydningen av viktigheten av kosthold og bevegelse i stedet for reductil slanketabletter. Også er det så klart ett par strofer med noen forbudte f....ord til en og annen anonym som er mer opptatt av å angripe personen i en debatt! Dette må du akseptere og leve med vennen:-) Husk at som anonym her inne så er du garantert immunitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dette.

Jeg får bare bite tenna sammen. Elelr begynne å svare på disse trådene jeg synes skal sletes og late somjeg ikke synes de skal slettes, for man skal jo ikke svare på de trådene man synes skal slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...