sukkersøtt Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Blir gal her, er så lei å ha kviser!!! og de kommer altid fram når det ikke passer!! Alle råd tas mot med et stort smil:)
Synnøve_Solbakken Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Har ingen superråd, og er ikke så veldig plaget. Men syns det hjelper å smøre med Basiron (salve) hvis jeg begynner med en gang jeg oppdager en kvise er på gang.
Stor_smil Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Kommer egentlig litt an på årsaken til at man har kviser. Tenker på kosthold, vaner, klima osv. Her er noen råd: 1. Rens huden morgen og kveld, har god erfaring med cosmica produkter fra apotek og dermalogica sine (dyre) 2. 2-3 ganger i uken peeler du huden 3. 1-2 ganger i uken trenger huden en tilpasset maske 4. Unngå for mye søtsaker og fet mat, spis sunt, regelmessig og drikk masse vann 5. Foreta en rens av kroppen, for å skille ut lagrede avfallsstoffer, anbefaler detox eller biodrain (!!!) 6. Basiron skal tørke ut kvisene, og kan være effektivt (motsatt effekt hos meg) 7. Munnvann(vadmecum) er desinfiserende, og har god effekt på kviser som er åpne 8. Bruk bakepulver som peeling ett par ganger i uken (fjerne og renser sorte prikker) 9. Det sies at moste tomater (ligge på i en time) skal ha god effekt og roe ned kvisene 10. Burdock (helsepreparat) sies å skulle rense huden innenifra (kapsler man svelger) 11. Stikk til en hudlege, få henne til å definere hudtypen din og hjelpe deg med riktig valg av produkter 12. Prøv å la være å knipe, de blir ofte verre og dypere. 13. Bruk riktig type dagkrem. Uttørket hud kan også produsere mye kviser (overproduksjon av talg) Phu.. tror det var det jeg kom på
HTC Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Be legen om resept på Aberela (eller var det Abarela) krem. Funker som rakker`n, men er reseptpliktig
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 det du spiser har mye å si på huden, hjelper ikke med masse kremer osv som en av de skriver her om du fks spiser potetgull og fet mat... sjekk hva du spiser først så ville jeg sjekka ut kremer etterpå kanskje :-)
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Bytt p-piller! Det funket over natten i mitt tilfelle. Gikk fra Synfase (og en permanent hoven, kvisete og stygg hake) til jasmin (og plettfri babyhud!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå