Gå til innhold

Tips til felles utdrikkingslag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger masse tips.. de skal ha det sammen.. de vil ikke at vi skal lage noe dyrt...minst mulig penger sier de... skal sette de på hesteryggen, å kjøre gocart.. å nå står vi helt stille.. hahhaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en sånn der aktivitetscamp eller hva man skal kalle det?? Med masse forskjellige aktiviteter og konkurranser?? Finnes noe sånt på Vesterøya eller Østerøya, husker ikke helt hvilken akkurat nå;) (Har bare fått med meg at du bor i Sandefjord;) ) Eller skytekonkurranse?? Det hadde jeg i mitt utdrikningslag... Kjempegøy!! (Aner ikke hvor dyrt sånn aktivitetscamp er i grunnen.... Skytinga tror jeg ikke var så dyrt...)

Skrevet

Ja. men de vi er forlovere til bor i vennesla.. hehe.. ved kristiansand.. så må bli der nede.. hehe:)

Skytekonkuranse ja..men tror de har skyti nok , siden begge har vært flere år i militære før.. jeg tenkte også på paintball men DET fikk jeg streng beskjed om at de de ikke ville ha.. hehe..

Skrevet

Men kommer jo litt an på hvilke interesser de har... Noen barneleker eller noe fra barneskolen?;) Hehe... Kanonball?? Kan jo ha en idrettskonkurranse hvis de liker idrett, med litt sånne rare idretter som rumpefotball og sånne ting?? (Kanskje litt barnslig, men er jo gøy iblant det også??;) )

Skrevet

Hehe... Ok, ikke skyting og ikke noe aktivitetscamp... Hmmm... *Tenke, tenke*

Skrevet

Ja.. satt å tenkte på kanonball el stå ball:)

De er bilmekkanikere, å de elsker bil og rally... tenkte på noe drifting på bane.. men de ville ikke ha noe som de kunne bli skada på... grrrr...å der nede har de ikke bane heller.. hehe

må jo ha litt barnsligheter å da:P

Men det er bare meg og sambo, og en til å dama hans som skal være med på moroa på dagen.. de ville ikke ha flere.. festen å kvelden er der jo flere... må vel være litt fler en 6 stk på slåball?

Skrevet

Ja, det ville nok vært lurt... Hehe... Tenkte kanskje de ble mange siden de skulle slå det sammen... Nei, da ble det jo litt vanskeligere igjen. Hva med bueskyting?? Eller noe annet med pil og bue? Hehe... Er jo noe annet enn vanlig skyting, men kanskje litt vanskelig å få til? Ikke sikkert det blir så moro hvis de er lei skyting i det hele tatt... Noe annet med bil?? Der har jeg ikke så mye peiling...

Skrevet

Ja det trodde jeg også.. hehehe.. vi gifter oss to uker etter og vi er nesten 20 stk på moroa på dagen og mange mange på festen.. hehe

Hm.... kanskje firehjuls kjøring i skogen...

Tenkte på å sende de på 40 min rygg masasje på siste del.. før festen..

Skrevet

hav rafting er jo ganske tøft:)

Skrevet

4hjulskjøring hørtes moro ut:) Og da er det iallfall ikke så dumt med 40 min massasje etterpå, nei... Er det til sommeren de gifter seg? Hadde jo gått an å gjøre noe med noe båtgreier også kanskje?

Skrevet

Ja.. ho sa det.. rafting i evje elva.. hehe.. nå har jeg hvertfall finni ut litt:)

Utdrikkinga skal vi holde 3 mai.. så gifter de seg 24 mai:)

Båttur.. fisking??

Skrevet

Synes du har masse fine ideer, jeg:) Blir nok et veldig bra utdrikningslag:)

Skrevet

hehe så kjekt då:)....fiskekonkuranse...taperen må ta seg et bad i en stygg badedrakt elle noe...

Skrevet

Takk:) Og takk for tips..

Ja må jo ha det når de også skal holde for oss.. hehehehe.. men jeg har to forlovere da så blir vel enda mer sprell..håper jeg.. pluss maaaage som skal være med.. hehe.. hadde vært litt enklere om de hadde hatt med flere.. men de vil ikke det.. så da får det bare være:)

Skrevet

Hehe... Morsomt forslag august gull:)! Og når de skal holde utdrikningslag tilbake er det jo greit å ikke være for slemme;) Bomma med alle tipsa mine jeg, da;) Hihi... Lykke til med planlegging av utdrikningslag og eget bryllup!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...