Gå til innhold

Er det flere her som hoster til de spyr (over lengre perioder)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over lengre tid?

Jeg hadde flere perioder i fjor vinter hvor jeg spøy langs veien hver dag på vei til barnehagen. (ekkelt, men måtte jo på jobb)

Det samme har gjentatt seg i år, kanskje ikke fullt så ille, men nå begynner jeg å bli sliten av det (gruer meg allerede til neste vinter), og skal til legen og forsøke å bli tatt alvorlig.

Er det noen andre som har opplevd liknende og som kan gi meg håp om at jeg kan slippe unna neste vinter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det slik. Alle forkjølelser ender opp i en lengre periode med tørrhosting. Har fått diagnosen lettere astma, og det er Fluitide diskhaler (inhalasjon) som hjelper. Begynner med dette så fort jeg merker at jeg er forkjølet. Når ikke tørrhosten går over så får jeg resept på Cosylan, det pleier også å hjelpe (om natten). Men det kan man jo ikke bruke hele tiden.

Skrevet

Har du hatt det lenge? Hindrer medisinen at du kaster opp?

Skrevet

Er det flere sjuklinger her?

Skrevet

småen hadde det sånn en stund. han kastet opp vær natt. etter en uke tok jeg han med til legen. og legen sa at han hadde blemmer i halsen som gjorde at han kastet opp når han hosten. (jeg fikk streng bersje om at jeg hadde vær slem som ikke hadde gitt småen smertestillene siden dette vistnok gjorde veldig vondt.)

gikk over av seg selv i løpet av ca 2 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...