Gå til innhold

Legen overkjørte meg fullstendig idag!! :( Ang samtale pga seteleie!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos en lege og tok UL forrige fredag, han konstanterte seteleie! Denne legen var en hyggelig mann som det gikk an å snakke med! :) Han sa at de egentlig anbefalte setefødsel, men når jeg sleit så mye som jeg gjorde med bekkenet, så anbefalte de heller keisersnitt! Men det var fullstendig opp til meg! :)

Idag var jeg hos en ny lege..... Han fortalte hele forbanna tiden om at setefødsel var "sååååååååå fantastisk"! Han hadde overvært flere fødsler og de var "sååååååå fantastiske"!!

Fortalte det at ved keisersnitt så var det store muligheter for infeksjoner etc etc etter fødsel og dissa liksom keisersnitt fullstendig..... :(

Jeg sa det med bekkenet og da sa han det at "det var bare tull"! Var ingen problemer å føde i seteleie uansett hvor store bekkenproblemer kvinnen hadde!!! What????? Jeg sliter som faan hver jævla dag med bekkenet, bruker krykker om jeg skal ut av huset, vekker mannen på natta fordi bekkenet vekker han pga det smeller!! Jeg klarer ikke gå normal lenger pga smertene!! :(

Jeg begynte å gråte, for jeg følte meg fullstendig overkjørt av denne legen! Følte at jeg ikke hadde noe jeg skulle ha sagt uansett! :( Selv da jeg forklarte det at jeg var redd for dette, så bestilte han røntgen!!

Jeg skulle slippe det å bli avvist i døra på Ullevål da for da skulle det stå i papirene at jeg var en "VIP-fødende"! øøøhhh...... "sikkert".....

De skulle gi meg epidural med eeeen gang og de hadde forferdelig lav terskel på å gi meg keisersnitt! "jau sikkert......"

Men om jeg nå ikke klarte å tenke på fødsel, så måtte jeg "avbestille den timen da" sa han med sånn ekkel arroganse i stemmen.... så fikk jeg ta det keisersnittet da...... Hørtes ut som om at keisersnitt var sååååå "lame" å ta! Takk skal du fadern meg ha liksom....:(

Han snakka så innmari om setefødsler at vi fikk ikke til å si imot han skikkelig tilslutt... var bare helt tom for tanker og følelser både jeg og sambo.... :(

Skal snakke litt med jordmor i morgen ang dette og så skal jeg bestemme meg iløpet av helgen! Trodde aldri at jeg skulle bli så kjørt ned psykisk av denne legen her altså.... :(

ja dette var dagens sutreinnlegg fra meg.... :( Sorry banninga og sutringa, men jeg måtte bare få det ut..! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja du vet jo akkurat hva jeg mener om den saken!!

Du kan bare banne og være så sint du vil du! det har du all rett til!!

Dette MÅ ordne seg (hvis ikke sender du meg en melding og så skal jeg dra å ta en alvorsprat med han dusten).

Sender deg enda en trøsteklem jeg!!!

Skrevet

OK Nonnings, da har vi en deal.. Vi får med en til å holde legen. Så holder vi han med armene utstrakt så skal jeg tupppe han så hardt i ræva med ridestøvler MED SPORER PÅ at han ALDRI MER KOMMER TIL Å SNAKKE OM SETEFØDSLER MER!! Han kommer til å føle seg gjenfødt etterpå selv..

Var det trøst nok, Trulten vår??

Skrevet

Yes vi har en deal vettu JAPP!! Men han skal ikke tuppes BARE i ræva. mohahaha!

Skrevet

åååaaarg, slike leger skulle vært banka herifra til påskeøya.... tar jo ikke hensyn i det heletatt......

Du får ha lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...