Gå til innhold

Hvem misliker dere mest? Av folk dere kjenner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må dessverre si; SVIGERINNA mi...jeg har altså ikke noe i mot henne, men hun behandler meg som dritt, så hun hater sikkert meg:P

Bor vegg i vegg og ser henne så og si aldri.. hører ikke noe fra henne heller, kun når det er noe hun skal klage på osv...

Er jo rett og slett komisk hele greia syns jeg, men noe må jeg da ha gjort galt siden hun ikke vil ha noe særlig med meg og gjøre. Kom kjempegodt overens sammen det første året hun ble sammen med broren til mannen min. Plutselig så ble vi for kjedelige for henne, siden har vi så vidt sett henne....

Misliker måten hun snakker til meg på, og at alt skal handle om henne.

Jaja, noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naboen, tidligere veninne. Større egoist, snylter og klagete person skal man lete lege etter.

Skrevet

Ta pilla di sjæl, det jo nesten som jeg kunne skrevet det selv. H

ar det akkurat likedan med min svigerinne. Men vi bor ikke vegg i vegg da.

Vi var gode venninner i 3-4 år også plutselig ble hun bare spydig og er ganske ubehagelig når vi er i familie sammenkomster. Mannen min har reagert ganske kraftig på det, så det har blitt litt krangling.

Det hele begynte når jeg fikk jente og hun fikk gutt. Men jeg aner ikke om det har noe med saken å gjøre. Driter i hele kjærringa.

Skrevet

yooo: det skjedde faktisk når jeg ble gravid med nr 2... da ble hun slik, spydig og frekk, men bare mot meg ikke mot mannen min. Mannen min tror hun er sjalu og ikke klarer og tenke over hva hun egentlig gjør...

de prøver og få barn nå, men hun har hatt lyst på barn i mange år. Kan jo ha en mening, men det er jo ikke greit likvel..

Blir iallefall morsomt og se om hun forandrer seg hvis hun blir gravid...

Skrevet

Kollegaen min, kronisk sur og utrolig dominerende...puh...

Skrevet

Naboen... Han er skikkelig ekkel, og kommer med masse slibrige kommentarer...

Også en jeg gikk i klasse med for noen år siden... Møter han stadig, og ALLTID skal han prate... Synes han er skikkelig ekkel å se på og han er utrolig teit!

Skrevet

jeg misliker alle som bruker uttrykket "folk flest"

Skrevet

det tar mye kortere tid og nevne de jeg liker en de jeg ikke liker ;-)

Gjest irismor
Skrevet

Min sjef, men h*n har fått beskjed om å gå på dagen.

så da er ikke livet så verst alikevel ;-)

Skrevet

S-V-I-G-E-R-M-O-R!!!!!!!!!!!!!! ei skikkelig selvopptatt, falsk, egoistisk, smålig kjerring...

Skrevet

Misliker og misliker....

HATER min ste-mor!

Skrevet

Gudmora til jenta mi....hun endret seg over natten,vet ikke mer hva som er den `rette` jenta...den snille jeg ble kjent med og delte alt med,eller den `tøffe` frekke selvopptatte dritten hun plutselig ble............

Skrevet

Svigerfar. Han har vært deprimert i 15 år, og har glemt hvordan det er å tenke på andre enn seg selv.

Nå vil han ikke komme i dåpen til Ulvar, fordi han ikke orker å se samboer til svigermor (de har vært skilt i 15 år!).

Så da må vi forklare skatten når han blir stor og lurer på hvorfor ikke farfar er på dåpsbildene, at han ikke gadd fordi han bare tenkte på seg selv!

Æsj, greit nok at han har hatt det litt tungt, men kan han ikke bare denne ene gangen sette sine egne følelser litt til side?

ARGH!!!

Skrevet

Kjenner faktisk ingen jeg dypt og inderlig MISLIKER.... Men finnes jo de jeg forstår meg mindre på enn andre da...

Skrevet

ei på jobb.. sliiitsom og hoven dame.., åååh, blir irritert av å tenke på henne

Skrevet

En tidligere god venninne av meg som over natten ble ei sur drittkjerring. Per i dag betyr hun ikke noe for meg, men da ble jeg skikkelig såret.

Etter jeg giftet meg med barndomskjæresten min og kjøpte hus, så begynte hun å unngå meg, slenge dritt om meg og leverte tilbake tingene mine i en pose på døren min mens jeg ikke var hjemme.

Kan forsåvidt nevne at hun var enslig mor som ikke visste hvem faren til barnet var... mannen min tror hun er sjalu. Jeg vet ikke, men skulle gjerne visst. Var det noe jeg sa? Noe jeg gjorde? Noe som ble misforstått? Ikke vet jeg. I dag driter jeg i henne, men på den tiden ble jeg veldig lei meg.

Ellers er det ikke så mange andre, for er det noen jeg ikke liker, så kutter jeg dem ut og har ikke noe (eller absolutt minimalt) med dem å gjøre.

Skrevet

SJEFEN min! Har aldri mått noen som er så ego som han!!

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Kjæresten/ samboeren til min far...!!

Jeg kan ikke bruke ordet hater, men jeg misliker henne sterkt !!!!!!!!!

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Uten om hun så hater jeg nok eksen min enda mer.

No need too talk about that assholde do !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...