Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydelig EL test 22/1, ikke noe kluss med hverken sekreter eller tapp. Hele syklusen som en åpen bok og positive svar fra både hans og min lege. Mye progesteron i blodet i går.

Så da gjenstår det om det funka denne gangen. Man blir litt sprø av ventinga. Ikke sikkert testen slår ut med det samme heller...

Flere?

6 forsøk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Traviata,

El den 22. jan her også. Regner med ikm ca 5. feb jeg da, evt den 4. Har gjerne 12-13 dagers lutalfase. Var hos legen og tok blodprøve i dag for å se om progesteronnivået er som det skal. Får svaret i posten om en uke (ting tar visst tid).

Om det lykkes for oss begge denne syklusen får vi samme termin!

Er i 10 pp da, så jeg har et nokså edruelig forhold til at det skal klaffe akkurat denne måneden... det har jo ikke gjort det før så jeg har vært litt desillusjonert i det siste. Men før eller siden må det jo skje?? Hadde et stort temphopp i dag, tidlig (9 dpo) så om det varer får jeg en skikkelig trifasisk tempkurve, det kan jo være positivt.

Har du noen tidlig-tidlige symptomer da? Her er det bare det vanlige, som oppblåst mage og litt såre brystvorter.

Skrevet

Spennende. Har også litt kaldt hodet, men klarer ikke å la være helt å henge rundt på denne siden.

Ingen store symptomer bortsett fra litt kvalme i kveld og litt trykk nede. Opplåst, men vi spiser så mye rart her i huset. Ikke rar i psyke, men masse hormonkviser (på siden av haka, skal visst skyldes progesteronet).

Måler ikke temp. Spotter heldigvis ikke enda, noe jeg har gjort 3-4 dager før IKM siste 3 mnd.

Tvi Tvi

Skrevet

Tvi tvi ja!! Vi får jo vite resultatet om få dager uansett...

Kvalme er positivt!! Bare å krysse fingrene og holde håpet oppe!

Skrevet

Hei dere!

Jeg hadde også EL sammen med dere.=) IKM 5 eller 6 februar.. Kattid skal dere teste? =) Dette er min 2pp.. Har en på 19mnd fra før.. =)

Skrevet

Hei! Morsomt å følge med hverandre fra el til ikm :)

Jeg vet ikke når jeg tester, har ingen tester liggende og er etter 10 pp lei av å få negative resultater. Venter vel og ser om tanta kommer på forventet dag, gjør hun ikke det tester jeg med en gang. Driver også og temper, så det gir meg en liten pekepinn på utviklingen håper jeg.

Du da, planer om tidlig testing? Hvis noen av dere tester pos blir jeg sikkert inspirert til å teste jeg også... hehe.

Har ingen fra før, så heldig du er med ei lita ei på 19 mnd! De er så skjønne i den alderen!

Skrevet

Hei hei du! =)

Har en test liggende i skapet, vet ikke om jeg tør å røre den før ikm.. Forrige gang tok det 3pp, så jeg håper det klaffer i 2 nå.. Men er selvfølgelig ikke krise dersom det ikke gjør det. =)

Og sist fikk jeg ikke positiv test før i uke 6..

Ja, det er artig å ha smårollinga i huset! =) Ville egentlig at dem skulle ha ca 1,5års mellomrom.. men det har ikke passet før.. Men nu føler jeg meg rimelig klar! =) Er selv enebarn så jeg vet hvordan det er.. Mens sambo har 4 søsken og dem er veldig tette..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...