Gå til innhold

Hva skjer?


Gjest

Anbefalte innlegg

Kine har vært puppejente hele veien men; i dag har hun nektet konsekvent!!Vil ikke ha pupp,vrir seg vekk....hva er dette?Har aldri opplevd dette før(har 2 til).Hun er ikke syk...skjønner ingenting.Noen andre?Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var jaggu meg rart!

Marius er super-puppe-gutt!

Vet søren meg ikke hva jeg skulle gjort uten den derre puppen!

Kanskje Kine er "blitt stor jente"? Rart det bare går over sånn

 

Du får smøre den inn med sjokolade ;)nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i dag heller....skjønner ingenting:-( Hun er sur og grinete også.Måtte kjøpe mme å gi ho....ho tok d:-(Vil at hun skal fortsette med puppen et par mnd.til!!!Snufs,snufs....er ikke klar for å at hun ikke er "avhengig" av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg... Emilie ville ikke ha pupp på flere dager da hun var rundt 5 månder så jeg måtte pumpe meg... Hun fikk ei flaske om kvelden og det har hun fått siden jeg hadde lite melk da. Men så tenkte jeg at hun måtte få litt mer og skulle øke til 2 flasker pr dag. Da var det slutt... Hun ville ikke ha flaske lenger, bare pupp... Nå er hun ei skikkelig puppe-jente... Hun som var så glad i flaska...

Disse små er så rare...

 

Jeg må innrømme at jeg er glad hun er avhengig av meg enda...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være at det for mye som skjer rundt henne, så hun bare er litt nysgjerrig av seg? Her så går det greit å gi pupp dersom det er stille rundt lille M. Men, så fort jeg begynner å bla i en avis (leste jo alltid tidligere når jeg ammet), ser på tv eller snakker i telefonen, eller det er andre i rommet, så snur han seg rundt og vil følge med. Med flaske så får de jo melken mye raskere, så kan også tenkes at hun kanskje er litt utålmodig også, og ikke ønsker å bruke så mye tid på å få i seg maten lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...