Adalis Skrevet 31. januar 2008 #26 Skrevet 31. januar 2008 Kan man legge inn coop greia på bankkortet, sånn man gjør med trumfen?? (Den er lagt inn på bankkortet mitt, så slipper å dra to kort..)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 31. januar 2008 #27 Skrevet 31. januar 2008 Mannen sa det var ca 1000; men vi er utrolig dårlige på å huske å bruke det kortet.. *Skjerpings* Men var "gavekort" på en pakke pampers bleier der da, den kommer godt med :-)
Mor di! Skrevet 1. februar 2008 #28 Skrevet 1. februar 2008 5000 kroner! Ble ny bilsto til poden det, i tillegg til at vi kommer til å bruke resten når vi skal til London neste helg! =) Trodde det var rundt 1500 så ble veeeldig positivt overrasket! hehe...
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 1. februar 2008 #29 Skrevet 1. februar 2008 har vel 1200 kr på det kortet. Men det gjelder for mange år da. Handler egentlig ikke så mye på coop med mindre det er gode tilbud osv. Men hvordan får man ut disse pengene da? Når jeg fikk kortet for mange år siden fikk jeg det på en prix butikk. Kan jeg få ut pengene på en hvilken som helt coop butikk?
pandabjørn Skrevet 1. februar 2008 #30 Skrevet 1. februar 2008 var rundt 670,- overasket at det var så mye der hehe....handler bare på obs 2 ganger i året, siden obs er i Sandefjord så blir det ikke så ofte man kjører dit bor akkurat
grå :) Skrevet 1. februar 2008 #31 Skrevet 1. februar 2008 jeg også vil ha *henge ved postkassa til den kommer*
trøndermamma Skrevet 1. februar 2008 #32 Skrevet 1. februar 2008 Fikk 1479,-. Siden jeg er ansatt i Coop så får jeg dobbelt opp, så da blir det nærmere 3000,- Pengene går inn i bryllupsbudsjettet!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. februar 2008 #33 Skrevet 1. februar 2008 2790kr... Pengene får du ut ved å gå til en annsatt i coop butikken dær du bor, viser legitimasjon og ber om å få pengene ut, kan velge om du vil ha alt eller bare noe..så går den annsatte på en data og skriver ut en sjekk til deg som du signerer, den leverer du i kassa, kan få ut pengene eller handle for dem, ditt valg=) jobber også i coop så da får man litt mer enn vanlige kunder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå