Gå til innhold

eg er gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp!

det fikk eg vite idag...

stakar venninna min ringte å var sååå knallfornærma for eg ikke hadde sagt noe til ho, ho hadde fått høre det "på bygda"...!

det var visst veeeeldig usikkert om eg va gravid, men no er det 110% bekrefta... eg er det!

my ass..

skjønne ikke hvordan slavbygda her vet mer om meg enn eg sjøl... hadde dem bare visst eg hadde jo mensen for bare 2 dager siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer da.....så hyggelig å få det bekreftet av andre....He,he,.....sånn er det med bygdesladder.....må bare le av det!:)

Skrevet

Er det ikke greit at hele bygda vet det før deg da.. :o) SÅnn er så sinnsykt irriterende.. Hadde blitt ganske forbannet hvis jeg hadde vært deg...

Skrevet

Du får ringe rundt å takke for informasjonen...hehehe

Skrevet

Gratulerer!!! koselig med babyer :-)

Skrevet

gratulerer så masse snuppa:=)

Skrevet

hadde sinnsykt lyst å ta ho fatt ho kjærringa...

det er forresten samme næpskrellet som mente eg hadde en unge som ikek bodde her, for den var tatt ifra oss av uante årsaker, og ingen visste hvor den ungen var...

Skrevet

hahaha

tydelig at en del ikke leser hele innlegget, gitt....

Skrevet

Haha!! Stilig innlegg.... =)

Men "gratulerer" da!! Hehe.... =)

Skrevet

jepp, sånn er det... :P hahahaa!!!

men men,...

syns dere eg skal si noe forresten? skal finne en link til forrige møte med henne...

2 sek..

Skrevet

hqhqa.jeg leser aldri ferdig jeg:P ammetåka:P

Skrevet

Gratulerer med graviditeten =D

Skrevet

ja, ikke sant mayaya!!

:):):)

Skrevet

Det har jeg opplevd og. Veldig kjekt... Å? sa jeg. Si meg, hvem er faren? Hadde vært greit å vite. Hun ble litt paff da, ja.

Hadde sagt det til henne, bedt henne om å ta kontakt hvis hun hører slike rykter, og fått stoppet det.

Skrevet

Lenge leve bygdesladderen :0)

Skrevet

Den har eg fått høre au. Det kulaste var at det var ei ex veninne av meg som sa det til ei anna felles veninne, at ho hadde hørt at eg var gravid, da kikkar ho på ho og seier "nei ho er ikkje gravid, det er eg som er gravid" hehe

Det var exn til mannen min som spredde det rykte, han hadde sagt det til ho og skryte som bare det osv........

Veldig greit at andre veit meire om deg enn det du gjer sjav

Skrevet

eg snd mld til venninna min å hørte om ho der kjærringa har sagt det til flere enn ho da. for om han har det, så skal eg ringe ho å gi ho litt inn. om ho ikke har sagt det til mange, så gidde eg ikek si noe, for da vet ho bare med en gang kor eg har hørt det fra...

Skrevet

Ha ha ha...høres morsomt ut å bo på "bøgda" gitt!!! :D

"Gratulerer" da! :D hehe

Skrevet

Tuller du????!!! :-D

GRATULERER :-)

Skrevet

Hahahaha ;D Grattis med graviditet du ikke visste om selv en gang, greit å bli opplyst om det eller?;)

Skrevet

hehe ler meg skakk her :P En ting er historien din, den andre er de sm ikke har lest innlegget skikkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...