OsloMor Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Ja, fuck altså! Sverigekanalene er nede også,jeg som skulle se på Forbrytelsen der også:-( Æsj, må vel ty til en "bok" eller hva det heter, he-he;-) (Mannen er syk, og jeg KJEDER meg.)
mamma >to gull Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 var nok bare selve programmet det var noe galt med-irriterende!
My little girl_ Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Her datt alle kanalene utenom tv3 og tvn ut...hva skjer a...irriterenes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå