*ale* Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Fant nettopp en DIGER edderkopp i vasken på badet.. Hylte og skvatt slik at jeg holdt på å svime av (har eddis panikk).. Den var selvfølgelig ikke ekte, og plassert det av mitt elskede barn på 6 år, som ler så hun hikster i senga akkurat nå..... DET blir trekk i ukelønna helt til konformasjonen. hehe.. Litt morsomt nå når pulsen er under 250...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 hehehhehehhehe:) der fikk jeg en god latter du;) Sorry! =) Søte rampejenta!!!! =)
sznuppa Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Hahaha, ja de kan jaggu fått satt oss på plass inimellom..HAHAHAHA
HTC Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Trekk til komfirmasjon! Ærlig talt, dette grenser mot å bli arveløs for evig tid! ;-) Jeg hater edderkopper, men kult med barn som har humoristisk sans da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå