Gå til innhold

Den %%&#I&%¤ ungen!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant nettopp en DIGER edderkopp i vasken på badet..

 

 

Hylte og skvatt slik at jeg holdt på å svime av (har eddis panikk)..

 

Den var selvfølgelig ikke ekte, og plassert det av mitt elskede barn på 6 år, som ler så hun hikster i senga akkurat nå.....

 

 

DET blir trekk i ukelønna helt til konformasjonen.

 

 

:P hehe.. Litt morsomt nå når pulsen er under 250...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehhehehhehe:) der fikk jeg en god latter du;) Sorry! =)

Søte rampejenta!!!! =)

 

 

Skrevet

Hahaha, ja de kan jaggu fått satt oss på plass inimellom..HAHAHAHA

Skrevet

Trekk til komfirmasjon!

 

Ærlig talt, dette grenser mot å bli arveløs for evig tid!

 

;-)

 

Jeg hater edderkopper, men kult med barn som har humoristisk sans da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...