ragna Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 kan du være så vennlig å forklare hjernecelleløse meg hva du egentlig mener? er det ikke egentlig jeg som skal ta for meg deg siden du insuinerer at jeg snakker med meg selv med to nick? har jeg beskyldt deg for å ha noen hjerneceller for lite? nei, jeg sa bare som sant er; du skjønner ikke særlig mye om det du insuinerer i den aktuelle tråden (spiseforstyrrelser) jeg skjønner at det skal litt til for å skjønne den interne humoren blant enkelte her inne, men har det noen gang slått deg at du kanskje trenger litt mer fakta på bordet før du hugger i vei og synser og tror? så hvem er det som sitter igjen med minst hjerneceller når det kommer til denne saken? det sier seg selv gjør det ikke? god bedring.
SinSin Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Tja..du har jo egentlig rett der...så da tror jeg jeg må finne fram de jeg prøvde å kvitte meg med. Takk skal du ha.-)
ragna Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 ikke kvitt deg med for mange da er du snill.
SinSin Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 ja spørs det..det renner jo bare ut til tider:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå