Gjest Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg prøver å ta avtrykk av hånden hans, så han kan få seg en fin glassavstøpning og jeg og pappaen kan få et smykke med håndavtrykk, men han ødelegger jo det bare. Har prøvd å gjøre det mens han sover, men da våkner han bare og blir sint :-( Hva skal jeg gjøre? 1. Rope høyt til ham så han forstår at han må være flinkere? 2. Gi ham litt alkohol slik at han sover tyngre? 3. Lukke ham inn på et rom slik at han gråter seg i søvn og dermed sover tyngre?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Hihi..... Jeg syns nesten du er litt morsom, Ludderet! Gleder meg nesten til å se reaksjonene til de du greier å provosere..... =)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Med alternativ 2 og 3 burde hn jo sove virkelig tungt............ Da får du nok til
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Hadde høye forventninger jeg Ludder...Men dette blei jo bare dumt.Ingen som går på den.Nedtur..
camillah 2 små Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Hm.. Jeg har et annet problem som mor... Jeg er en så perfekt mor, og vet alltid best, og det er så slitsomt å høre på alle andre mødre som ikke er like perfekte, og det er enda mer slitsomt å måtte sette dem på plass hele tiden.. ;o)
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Men hva vil være best? Drikke litt vin og deretter amme ham, eller bare droppe mellomleddet?
familien kaos- komplett Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 haha, reagerte bare på at du skulle ha glassavstøpning og 2 anheng jeg for de er så sinnsykt dyre at det ikke kunne falle meg inn å kjøpe dem:) (de jeg har sett i hvertfall, lifestone eller noe?) Har ikke fått med meg noe fra deg før i dag jeg ludderet, men er en stund siden jeg har vært her inne da. Det jeg leste nå var mest morsomt, hvis det er provosere du er ute etter glippa du litt der:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 gratulerer med den gode humoren din......
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Ja. lifestone :-) MÅ bare ha det! Sparer opp litt, og så bruker vi navnefest-penger til glassavstøpningen, for det vil gjerne familien være med å betale :-) Er litt skuffet over at ikke noen vil hjelpe meg med problemet, men klarte det til slutt da. Fikk tatt avstøpningen av hånden da jeg ammet, hehe... Foten klarte vi etter 10 forsøk etter bleieskift...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå