Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hei! Leste at du fikk forsørgertilegg..hva er dette for noe? Er det noe man kan søke på den dagen man er uføretrygdet? Jeg går på rehabilitering nå...mulig de setter meg over på tidsbegrenset uførestønad nå. Mister snart Os så sjekker ut lit ang forlenga Os pga sykdom...så kan du fortelle meg litt om forsørgertillegg?? Syns det er helt håpeløst finne ut av alt med nav...og de vil helst ikke si hva man har krav på.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hei:)Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hva det er, men er slik at når man har uføretrygd så kan man få ett slikt forsørgertilegg når man har barn fordi man da forsørger flere enn bare seg selv, det tilegget blir beregnet ut fra hvor mye du får i uførestønad, jeg får fullt tilegg som er på rundt to tusen etter betalt skatt. Det kan du søke om når du blir uføretrygdet ja Prøvde å finne i link til deg på nav sine sider, men siden er nede akkurat nå, kan finne i den til deg når siden fungerer igjen:) Ja nav er håpløse, heldigvis har jeg en mor som er en racer på å tråle sidene til nav for å finne ut alt man har krav på
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Takk for svar. Men da er dette et tillegg man ikke har rett på før man er uføretrygdet eller hadde du det evt før- dersom du har vert tidsbegrenset først? Regner med at jeg blir satt på tidsbegrenset en god stund før jeg skal over på vanlig uføre.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Bare hyggelig:) Joda jeg har tidsbegrenset uføretrygd nå jeg så det er bare å søke det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå