Gå til innhold

da har jeg lagt ut magebilder :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er mitt 2. svangerskap

noen andre som har lagt ut magebilder??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter til magen kommer før jeg legger ut, har bare den kvapsete magen fra forrige svangerskap å skryte av;-)

Skrevet

er 9 + 2 i dag :) kan hende jeg er ei uke lenger på vei, er litt usikker..

Skrevet

Oki.gler mæ så t og få mage. Når beg du og få? Min kommer veldi tidli trur æ.

Skrevet

Hmm, magen din var større i uke 6 enn i uke 9 eller kanskje du hadde spist litt mer den dagen?

 

Livmora vokser ikke over skambenet før uke 10-12, uansett hvor mange svangerskap man har bak seg- men det er jo kjekt å se at ikke alle andre har en sixpack i utgangspunktet også da.

 

Lykke til med svangerskapet. Gravidmagen kommer når den kommer;-)

Skrevet

med 1 mann var den ikke tilstede før jeg var 3-4 mnd på vei.. men denne gangen kommer den nok mye tidligere, var en del oppblåst de første ukene, men det er borte nå, merket det for ei uke siden, da alle bukser utenom joggebukser, begynte å bli for trange over magen :) er så moro når magen vokser :)

Skrevet

hehe, kanskje jeg hadde spist litt mye den dagen.. var nok bare litt ekstra oppblåst den dagen ;)

Skrevet

Jeg merker magen har vokst litt, men jeg ser bare ekstra tykk ut :P Er ganske kraftig, så skal spare dere for bilder *hehe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...