svansen Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 dette er mitt 2. svangerskap noen andre som har lagt ut magebilder??
Pysjen Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Venter til magen kommer før jeg legger ut, har bare den kvapsete magen fra forrige svangerskap å skryte av;-)
svansen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 er 9 + 2 i dag kan hende jeg er ei uke lenger på vei, er litt usikker..
babysjuk82 Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Oki.gler mæ så t og få mage. Når beg du og få? Min kommer veldi tidli trur æ.
=)mamsen=) Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Hmm, magen din var større i uke 6 enn i uke 9 eller kanskje du hadde spist litt mer den dagen? Livmora vokser ikke over skambenet før uke 10-12, uansett hvor mange svangerskap man har bak seg- men det er jo kjekt å se at ikke alle andre har en sixpack i utgangspunktet også da. Lykke til med svangerskapet. Gravidmagen kommer når den kommer;-)
svansen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 med 1 mann var den ikke tilstede før jeg var 3-4 mnd på vei.. men denne gangen kommer den nok mye tidligere, var en del oppblåst de første ukene, men det er borte nå, merket det for ei uke siden, da alle bukser utenom joggebukser, begynte å bli for trange over magen er så moro når magen vokser
svansen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2008 hehe, kanskje jeg hadde spist litt mye den dagen.. var nok bare litt ekstra oppblåst den dagen
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Jeg merker magen har vokst litt, men jeg ser bare ekstra tykk ut Er ganske kraftig, så skal spare dere for bilder *hehe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå