Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Statistikken viser visstnok at depresjon er et økende problem blant befolkningen. Noen som har noen formeninger om hvorfor? Kjør debatt.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Velferdsamfunnet:-) Og alt for mye ting og tang, forpliktelser her og der osv... stokker seg litt da!! Og så klart latskap feil kosthold, vaksiner etc:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Det forventes at man skal fikse så mye i livet, og samtidig regjerer Janteloven som aldri før. Sier seg sjæl.
danieI Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 seff...samfunnets krav om perfekte mennesker, tidsklemma og dårlige somre.
Happy Ignorant Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Joda stress, prestasjonssamfunn, tidsklemma, osv, samt at det er en diffus "motediagnose" som passer bra for trygdesnyltere. Et alvorlig problem i forhold til denne diagnosen er at allmennpraktiserende leger i økende grad propper "deprimerte" unger og ungdommer fulle av lykkepiller. Og legemiddelindustrien ler hele veien til banken...
Loglady Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Fordi altfor mange mennesker ikke lever livet sitt på egne premisser.
Huldretuss Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 At det mer akseptert med psykiske lidelser nå enn for noen få ti-år siden. Eksisterte nok før også, men det ble ikke gitt som diagnose,
Cat.68 Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Jeg trur du har et veldig stort poeng der Londin calling.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Jeg tror det kan ha noe med at vi setter så enormt høye krav til seg selv. Og at alle skal femstå som så forbannet vellykket. Å misslykkes er ikke akseptabelt. Det sier seg selv at det ikke funker. Og så tror jeg London har et veldig godt poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå