Gå til innhold

Pliiis hjelpe meg. Hemorider??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg er en uke over termin og nå kommer visst alt. Har ikke tenkt på hemorider i det hele tatt før leste noe om det idag og de to siste dagene har det vært litt vondt når jeg har hatt avføring. Kjente bak i dag og kjente en liten bløt (unnskyld detaljene) tapp usj der bak. Er dette en hemoride? Hva kan jeg gjøre med det hvis blir verre? Forsvinne de av seg selv? Må jeg si dette på sykehuset... Har fått masse vann i kroppen og sykt vondt i rygg og rumpe generelt siste uken. Fått time til kontroll på sykehuset til mandag, skal jeg si dette da? Kan jeg ringe jordmor og høre? Må jeg stille meg på alle fire så legen kan se om dette er hemoride? Hvordan blir denne under fødsel da? Har ikke lyst si noe til sambo om det, syns skikkelig ekkelt.., men er det hemoride? Uffda dette ble syt, men.. Er så uerfaren og gravid med nr 1 liksom..

 

Noen med råd til meg..?? Kan jo føde når som helst, men kan jeg kjøpe noe som fjerner dem eller må jeg slite med det for all tid nå..

 

Syns litt usj dette så håper greit jeg er anonym om "rumpa mi"

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du trenger ikke å gjøre noe med den nå, fikk beskjed av gu for en uke siden at den skal gå tilbake av seg selv etter fødsel..og skal ikke ha noen betydning for fødsel. Lykke til, er visst veldig vanlig, men er den vond bør du si ifra på føden:

Skrevet

Oki, litt lettere nå. Tusen takk skal du ha!!

Skrevet

Du kan ev. legge på litt is og prøve å skyve den tilbake i tarmen. Begge deler skal hjelpe

Skrevet

Eg har nettopp fått disse snadder-tingene. Eg kjøpte salve på apoteket,og nå e di så og si heilt borte...har 3dager ijen til termin.

 

Hvorfor ikke ta di me eingang? Det e jo ikke sikkert at di går vekk etter fødsel!

Kjøp salve,jallfall hvis di gjør vondt.

 

Lykke t :)

Skrevet

jeg bruker en salve som heter acos anal... tok hemoridene med en gang.. forsvant på to dager..

Skrevet

Jeg gikk på apoteket og spurte etter hemoridekrem som var ok for gravide. Fikk ulike merken begge gangene. Synes ikke det er så pinlig i den settingen. De er jo der for å hjelpe og de kjenner ikke meg. Hemorider er vanlig, men kjedelig.

 

Litt morsomt var det jo når jeg spurte enapoteksdame på 60+ om en vannbasert glidekrem. Tror hun var mer forfjamset enn meg. Stod å leste på tubene... Haha...

Jeg fortalte som det var "min 38-årige sambo turte ikke å kjøpe så da måtte jeg gå selv". Da smilte hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...