Gå til innhold

Hældenjenta:-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morra må du holde deg innendørs etter kl. 14:-) hæhæ:)

Btw: Når jeg skal opp mot sykehuset der, lønner det seg å kjøre inn til venstre etter bensinstasjonen nedenfor høgskolen der da?!

Kjøss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, kommer det særpinger to town!?:-O Hehehe:D

Ja, den er korteste veien. Men faen for et vær a! Herreguuud! Det både snør,tordner og lyner, gebisset skjelver jo ut av en annen verden her, er livredd jeg! Hehehe..

Pozz!

Skrevet

Ja, du går ikke ut om du har tupe` nå ihvertfall!!! Det er helt vilt her og.. Hørte det bare skulle vare noen timer jeg:-p

Tordner og lyner det hos dere og?!! Fader, det bør gå mot svenskesia asså!

Oki, thænks. Tenkte meg det sjø!! Skal besøke en bitteliten uke gammel bebis i morgen. *smelt*

Skrevet

Jeg aner ikke hvilken vei det går, men det lyna fader meg 4-5 ganger på rappen her:-S

Næææ, en liten bebis! Så gøy:)))) Off.. Fødsel ja, hehehee.. Fødsel, fødsel, fødsel. *gruer meg ikke*

Skrevet

Ski og staver!!! Det er det verste jeg vet... Haaater det som pesten!!!!!

Jaaa... Hun var førstegangsfødende, tok 3,5 time fra første rie det... Ikke hadde ho spesiellt vondt heller. Så ikke fortvil min venn:) Og du er jo andregangs og greier... Kommer til å gå så det suser:)

Skrevet

Off.. Ja jeg må ringe abulansen så fort jeg kjenner noe jeg da, så går det fortere enn sist kommer den ungen her hjemme:|

Neida, det går nok bra.. Blir deilig å få det unna, og gjett om jeg gleder meg til deilige kvelder med et glass nyydelig vin! :D

Skrevet

hehe.. koselig vær her også.. lurer på hvor lenge det er til et tre kommer rasende ned gjennom taket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...