Twintipp og himmelblå Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 I morra må du holde deg innendørs etter kl. 14:-) hæhæ Btw: Når jeg skal opp mot sykehuset der, lønner det seg å kjøre inn til venstre etter bensinstasjonen nedenfor høgskolen der da?! Kjøss
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Å, kommer det særpinger to town!?:-O Hehehe:D Ja, den er korteste veien. Men faen for et vær a! Herreguuud! Det både snør,tordner og lyner, gebisset skjelver jo ut av en annen verden her, er livredd jeg! Hehehe.. Pozz!
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Ja, du går ikke ut om du har tupe` nå ihvertfall!!! Det er helt vilt her og.. Hørte det bare skulle vare noen timer jeg:-p Tordner og lyner det hos dere og?!! Fader, det bør gå mot svenskesia asså! Oki, thænks. Tenkte meg det sjø!! Skal besøke en bitteliten uke gammel bebis i morgen. *smelt*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg aner ikke hvilken vei det går, men det lyna fader meg 4-5 ganger på rappen her:-S Næææ, en liten bebis! Så gøy:)))) Off.. Fødsel ja, hehehee.. Fødsel, fødsel, fødsel. *gruer meg ikke*
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Ski og staver!!! Det er det verste jeg vet... Haaater det som pesten!!!!! Jaaa... Hun var førstegangsfødende, tok 3,5 time fra første rie det... Ikke hadde ho spesiellt vondt heller. Så ikke fortvil min venn:) Og du er jo andregangs og greier... Kommer til å gå så det suser:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Off.. Ja jeg må ringe abulansen så fort jeg kjenner noe jeg da, så går det fortere enn sist kommer den ungen her hjemme:| Neida, det går nok bra.. Blir deilig å få det unna, og gjett om jeg gleder meg til deilige kvelder med et glass nyydelig vin!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 hehe.. koselig vær her også.. lurer på hvor lenge det er til et tre kommer rasende ned gjennom taket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå