Gjest Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jenta mi er 7,5 mnd og har i det siste vært så sutrete om natta. Hun våkner oftere og klarer ikke finne roen igjen. Hun er mer utålmodig på dagtid også. Er dette vanlig for alderen? Viser ingen tegn på at det er tenner heller.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hun er blitt ekstra mammadalt også og henger i beina mine hele dagen Skjønner plutselig utrykket "henger i skjørtene" veldig godt
Moi 32 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 huner kommet i "mammadaltalderen"! hold ut, det går over etter en tid(sier dem, gutten min har ikke kommet dit enda). har lest at det gjerme varer 1mnds tid eller så. enn så lenge bør du holde henne i nærheten av deg på dagtid, og lære henne at du altid er i nærheten og ikke har tenkt å forlate henne! om natten våkner hun og er redd for at du har forlatt henne. LØP inn, stryk henne og si noe sånt som "mamma er her, men nå må du sove, natta!"
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Stakkars.. og jeg som skal begynne å jobbe igjen om tre uker.. Kanskje det går raskere over da, eller hun blir pappadalt istedet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå