Gå til innhold

Hva kan jeg forvente meg.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen min har gått litt og litt nå over to dager. Kom masse på tirsdag og i dag. Kan jeg forvente at fødsel er relaistisk innenfor noen dager???

Jeg er 37+2 på vei og hodet er festet. Har masse nedpress og kynnere.

 

Er det noen med erfaring som kan mene noe klokt??:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... om slimproppen går og det er litt blodspor i den så tror jeg du kanskje er nærmere fødsel. Men er det bare slim så tror jeg det bare er som med ellers i svangerskapet at den bare går. Jeg har ike merket noe til at den har gått noen gang da så jeg skal ikke si noe for sikkert.

Skrevet

Slimproppen behøver ikke ha noe å si.

Vil heller stole mer på de andre signalene som kroppen gir.

Nå er det bare å vente og se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...