morill79 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Slimproppen min har gått litt og litt nå over to dager. Kom masse på tirsdag og i dag. Kan jeg forvente at fødsel er relaistisk innenfor noen dager??? Jeg er 37+2 på vei og hodet er festet. Har masse nedpress og kynnere. Er det noen med erfaring som kan mene noe klokt??:-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hm... om slimproppen går og det er litt blodspor i den så tror jeg du kanskje er nærmere fødsel. Men er det bare slim så tror jeg det bare er som med ellers i svangerskapet at den bare går. Jeg har ike merket noe til at den har gått noen gang da så jeg skal ikke si noe for sikkert.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Slimproppen behøver ikke ha noe å si. Vil heller stole mer på de andre signalene som kroppen gir. Nå er det bare å vente og se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå