Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hmm... Nå som jeg endelig har fått dato for igangsetting, og så frem til det.. Så merker jeg at ting er annerledes i magen jah Typisk det!! vel, mitt spm er: Når jeg får kynner!? (om det er det) så får jeg også et veldig press/tak nederst i magen og hoftene?? ganske ubehagelig altså.. Samtidig som magen blir hard.. Hva er dette, kan det være svake rier?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Har hatt en del ikke effektive rier i en stund. På meg så en det som kynnere som kommer i tak bare vondere enn det jeg er vandt med.I tilegg får jeg skikkelig skjæringer i underlivet og vondt i hele rompa og halbeinet.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Kynnere har jeg aldri kjent noe til, annet enn at magen blir stein hard. Har ellers ikke kjent noen smerter i forbindelse med dette. Mine rier startet med ubehag i underlivet(eggelederområdet) + sliten korsrygg. Dette utviklet seg mer og mer utover dagen. Du kjenner at du må puste deg gjennom riene etterhvert, og alt er ubehagelig(vil hverken sitte, stå eller gå). Håper det skjer nå! Lykke til )
*Wimsey* Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 jeg hadde ringt sykehus og hørt med de.. hadde det sånn jeg og.. trodde det var bekkenløsning, men det var rier
Phantom´ Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Skal se du har noe på gang. Er vel ikke utenkelig det i og med at du er over termin. Du får ha lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 håper inderlig at det er rier du har,du har jo gått flere mil siden søndag,uten at det har hatt noen virkning,å som jeg ønsker deg rier nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå