Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg ikke gjort annet enn å grine over filleting.. I dag ble jeg sint på en sleiv, kastet mobilen i gulvet (så den knuste og ble død på seg) og nå har jeg sittet de siste to timene og sippa.. Først fordi jeg knuste mobilen, og nå fordi jeg skal bestille ny mobil. Vil ikke ha ny, vil ha den gamle..

Stakkars sambo sitter krøket sammen i et hjørne og frykter for livet sitt og tør nesten ikke åpne munnen. Når han er søt og trøster meg griner jeg hvertfall fordi han er så snill og jeg så slem..

Vær så snill å si at det er flere som er litt "smårare" om dagen og ikke bare meg som har klikka..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, uff, disse hormonene! Jeg er også en aldri så liten hissigpropp for tiden.. ikke lett for sambo og toåringen alltid, når jeg har en lunte så kort at den nesten ikke er der en gang. Håper det snart går over, lei av å være kjeftesmelle...!

Skrevet

Gud...sitter her å ler...men ikke av deg...men fordi jeg tenker på hvordan jeg er.....og kjente mente meg veeeeeldig godt igjen....:)har hatt meg ett utbrudd idag jeg og...:)

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg.. Regnet med å bli småskrullete etter hvert, men ikke fullstendig blottet for sunn fornuft, og i hvertfall ikke så fort! Griner jo bare jeg tenker på grus.. Håper ikke man holder på sånn som dette hele svangerskapet, da må vi finne en leilighet til som jeg kan bo i.

Skrevet

Hehe...ja d har eg og tenkt på....har ikke kontroll i hele tatt jeg...eksploderer bare noen sie hei til meg nesten....:S

Skrevet

huff av meg, dette kunne like gjerne vært meg som hadde skrevet dette...

Jeg klikker på de minste tinga, og det er ALLTID mobilen det går utover, jeg har å en samboer som er veldig snill mot meg, og han sitter her i den ene sofaen og tør nesten ikke bevege på seg... Glad han skjønner det er hormonene som raser...

Skrevet

Sambo min også.. Skulle hatt medalje, disse snille herremennene. Får prøve å dempe grininga litt i helgen og gjøre noe hyggelig for han. (hehe, kan f.eks. sove hos mamma i helgen så han får fri :-P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...