Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!!

begynner på uke 31 imorgen.

merker at lillegutt hikker mye , veeeldig mye!

det samme gjorde lillejenta mi da jeg var gravid med henne.

 

andre som har det sån nå????? rart når man kjenner hikkingen ofte , da tenker jeg at da vet jeg akkurat hvor hodet ligger...

 

gruer meg litt til fødsel, hadde sånn uhyggelig og frekk jordmor sist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min hikker kanskje mellom 5 og 10 ganger om dagen stakkar :P

 

huff, håper du får en bedre jordmor denne gangen, kjedelig når man får en frekk jm på en så stor dag i livet..

Skrevet

hei;)begynner på uke 32 over helga:) å merker mye, myee hikking ehhe he,, bare kommet i det siste:)er litt morsomt:)

håper ikke jeg får en uhyggelig jordmor, huff det er skrekken..iværtfall for førstegangs...lykke til:):)

Skrevet

Sitter å kjenner på at jenta mi hikker. :) Er bare positivt da, barnet trener lungemuskulaturen ved hikking så det får jeg vel bare tåle.

 

Går sikkert bra med fødsel, husk at du kan be om å bytte jordmor hvis kjemien ikke er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...