lise81 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 hei!! begynner på uke 31 imorgen. merker at lillegutt hikker mye , veeeldig mye! det samme gjorde lillejenta mi da jeg var gravid med henne. andre som har det sån nå????? rart når man kjenner hikkingen ofte , da tenker jeg at da vet jeg akkurat hvor hodet ligger... gruer meg litt til fødsel, hadde sånn uhyggelig og frekk jordmor sist
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Gutten min hikker kanskje mellom 5 og 10 ganger om dagen stakkar huff, håper du får en bedre jordmor denne gangen, kjedelig når man får en frekk jm på en så stor dag i livet..
-dållmax- Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 hei;)begynner på uke 32 over helga:) å merker mye, myee hikking ehhe he,, bare kommet i det siste:)er litt morsomt:) håper ikke jeg får en uhyggelig jordmor, huff det er skrekken..iværtfall for førstegangs...lykke til:)
En, snart to :) Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Sitter å kjenner på at jenta mi hikker. Er bare positivt da, barnet trener lungemuskulaturen ved hikking så det får jeg vel bare tåle. Går sikkert bra med fødsel, husk at du kan be om å bytte jordmor hvis kjemien ikke er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå