Gå til innhold

Hvordan kjennes deres bekkenløsning ut???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempevondt i halebeinet og veldig øm i underlivet. Er det sånn?? Fødte for tidlig sist og er 30 uker nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skambeinet mitt kjennes ut som et eneste stort blåmerke, halebeinet kjennes som det går vannrett INN i kroppen, og ikke loddrett...

Skrevet

Det kjennes helt jævli ut!! Hverken mer eller mindre! :(

Det gjør at det tar timesvis før man sovner, man sover nesten ikke, kjennes ut som om at du har blitt skambanka i underlivet av ei baseball-kølle, diger samekniv borra inn mellom korsryggen og selve rompa og sparka med boots rett på skambeinet foran! Samtidig som det kjennes ut som at du har en 10 kg sekk med poteter festa fast i bekkenet og du har den dinglende mellom føttene!

"deilig" ja........ :(

Skrevet

Har hatt fryktelig plagsom bekkenløsning hele svangerskapet - kunne så vitt gå for noen mnd siden, men begynte på akupunktur - nå kan jeg gå på gravidsvømming, støvsuge (tar en etg per økt) og lage mat uten å bli helt utslitt... er fortsatt delvis sykemeldt og går ikke på kjøpesenter eller promenader men er dagligdags i mye bedre form og tar ikke noe smertestillende om dagen - veldig deilig! (tidligere tok jeg alt jeg fikk lov av legen min). Det har vært veldig effektivt for meg begynte med akup ca uke 20 og er nå i uke 35. går 1-2ggr/uke og får nåler for alt av gravidplager - alt fra kramper i leggene til søvnvansker og energitap - guld! rekommenderes! neste gang er det dags for å sette igang med livmodermodning:)

Skrevet

Hos meg sitter det mer i leddene til hoftene. Kjennes ut som det er en kniv på hver side som holder hoftene sammen. Går jeg gjør det vondt, sitter jeg går det greit, men har jeg gått mye er det vondt uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...