Gå til innhold

HTS besafe Combi ELLER Britax two way elite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ekstra bilstol?

(Prøver på nytt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har førstnevnte og er fornøyd med det. :o)

Skrevet

Hadde kjøpt Britax, helt klart.

Vi har HTS Combi og er i og for seg fornøyde, men det er noen tullete løsninger på den.

Bl.a er den dingsen man fester beltespennene i veldig langt bak så ungen sitter nesten på den.

Og så er den hard å stramme, den rulletingen som strammereima ruller på ble ødelagt på vår så vi har sendt den til reparasjon.

Den er også litt kronglete å montere, ikke vanskelig, men det tar litt tid...

Skrevet

Vi har HTS besafe og til nå er vi veldig godt fornøyd-ja,litt sant som hun over sier at den du fester selen med sitter litt langt bak.Men jeg syns gutten sitter fint i stolen og ikke minst er den veldig stødig.Er omtrent som om den står på isofix base,sitter støpt.

Men denne stolen tar litt plass da..

Vi så litt på den Britax elite,men fant fort ut at for det første så så ikke stolen like trygg ut og stod på langt nær ikke så solid i sete (denne stolen står lik,som bare rett på sete om du skjønner..),samt at jeg syns sete så litt simpelt ut hvis du skjønner..

Ta deg en tur og se på setene så skjønner du fort hva jeg mener tror jeg;)

MEN vi kommer nok til å kjøpe den Britax elite til å ha i den andre bilen som kun skal brukes til barnehagen når pappa'n skal kjøre.

Lykke til med valget!

Skrevet

britax, uten tvil!!

byttet for halvannen uke siden vårt besafe combi x1 med en britax. problemet med besafeen i bilen vår var at baksetene var for skrå, så hodet til poden hang og dinglet da han sovnet. han falt nesten ut av stolen!! han er 8 mnd, og 9.3 kg, så stolen var godkjent.

må bare skryte litt av babyshop på ski storsenter som var helt utrolig kundevennlige, og virkelig hjelpsomme da vi fordtod at vi hadde kjøpt feil sete!

Skrevet

Jeg har begge!

Besafe er hovedstol og Britax er ekstrastol. Har ikke isofix derfor er Besafen uaktuell som ekstrastol siden den er så vanskelig å montere. Britaxen er bare å spenne fast, men jeg føler at den ikke er like sikker. Samtidig har barnet mye dårligere plass til beina i britaxen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...