Attekattenoa Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jammen meg nervepirrende gitt! Har aldri vært med på dette før, og vi har veldig lyst på huset, men har et tak som ligger under takst. Så dette blir spennende! Gode råd i forhold til budrunder mottas med takk, hehe;-)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hold hodet kaldt og ikke la dere rive med. Det er første bud ihvertfall! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå